Τα δεδομένα άλλαξαν δεν τίθεται θέμα. Αλλάζουν μάλιστα καθημερινά ανάλογα με το πως βλέπει ο καθένας μας το ποτήρι. Μηδέν σεβασμός στον αναγνώστη. Χθες έτσι, αύριο αλλιώς ανάλογα με το πως εκφράζεται το κλείσιμο του ματιού, το κτύπημα στην πλάτη, ένα νεύμα, συχνά και ένα αυστηρό τηλέφωνο.
Παλαιότερα «να πεθάνει ο diesel» αφού δεν διαθέτουν μικρό κινητήρα οι Σουηδοί, ενώ των Γερμανών είναι μόνο για τα πηγάδια και για τη μάχη των εταιρικών πωλήσεων. Αν το συνδυάσεις με αυτόματο κιβώτιο αγγίζεις την αξιοπρέπεια.
Σήμερα, αφού γκρινιάζουν και με το δίκιο τους από Κηφισίας μεριά, ο diesel ζει. Συμφωνούμε. Το καλύτερο 2008 είναι με τον diesel και αν ονειρεύεσαι ένα DS3 με τους 155, με τον diesel και το 8ρι θα αγοράσεις. Ουσία τώρα. Αν το ρεύμα έρχεται, τα υβριδικά και ειδικά τα plug-in ήρθαν. Με φορολογικά ατού και άλλα πλεονεκτήματα αρκεί να αλλάξεις νοοτροπία και να προσαρμοστείς αξιοποιώντας το ρεύμα στην καθημερινότητά σου.
Δεν δοκιμάσαμε Opel, δεν θα δοκιμάσουμε Citroen, αλλά στοχεύοντας το DS7, οδηγήσαμε το 3008 hybrid. Με τους 300 και κίνηση παντού. Το οδηγείς επιθετικά μια-δυο ημέρες, σου διαλύει τα σωθικά και το σβέρκο και εν τέλει, προσαρμόζεσαι. Αντιλαμβάνεσαι το βάθος του και το αξιοποιείς. Χαλαρά με μόνο ρεύμα, όποτε έχεις ήρεμη δύναμη σε χέρι-πόδι και όταν επιλέξεις σπορ και όλα στο δρόμο, ενθουσιάζεται.
Ακούγεται εύκολο αλλά θέλει το χρόνο του ώστε να αλλάξεις συνήθειες. Μας πήρε καιρό για να αντιληφθούμε ότι δεν πρόκειται για τεστ επιταχύνσεων αλλά για ένα διαφορετικό τρόπο οδήγησης συνδεδεμένο με την ποιότητα ζωής που λείπει.
Θα επανέλθουμε άμεσα με το DS και σε λίγο με το 3008, αυτοκίνητο της 10ετιας με τα δικά μας μέτρα.
ΥΓ. Με σεβασμό στο Γιάννη Σταυρόπουλο δε θα σχολιάσω τις εκλογές στην ΟΜΑΕ. Η απαισιοδοξία μου δεδομένη, αφού απλά, ουδείς θα τολμήσει να αντισταθεί …