Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ράλι Σαφάρι, 6ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι οι πιθανότητες να ακυρωθεί είναι πολύ μεγάλες.
Ο λόγος είναι η πανδημία.
Ο αγώνας σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα είναι να διεξαχθεί μεταξύ 24-27 Ιουνίου, αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση.
ΕΠΙΣΗΜΟ: Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στα σαλόνια του WRC
Nα σημειωθεί ότι πριν την έναρξη του πρωταθλήματος η FIA είχε ανακοινώσει ως αμοιβούς αγώνες το ράλι Ακρόπολις και τους αγώνες σε Τουρκία, Βέλγιο, Λετονία, Ιταλία (Μόντσα).
Το Βέλγιο έχει ήδη αντικαταστήσει το χωμάτινο ράλι Ουαλίας που ήταν προγραμματισμένο 19-22 Αυγούστου με το ασφάλτινο ράλι Ιπρ στο Βέλγιο. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά από την έναρξη του θεσμού του παγκοσμίου πρωταθλήματος που η το Βέλγιο διοργανώνει αγώνα του WRC.
Ως γνωστός το ράλι Ακρόπολις που επιστρέφει στο WRC μετά από 7 χρόνια «πήρε» τη θέση της Χιλής, άρα ως αμοιβές χώρες για να διοργανώσουν αγώνα σε περίπτωση που ματαιωθεί το ράλι Σαφάρι είναι Τουρκία, Λετονία, Ιταλία (Μόντσα).
Η Λετονία δεν έχει ξαναδιοργανώσει αγώνα του WRC, ενώ το ράλι Μόντσα που διεξήχθη πέριξ της θρυλικής πίστας παρά τις όποιες δυσκολίες λόγω των καιρικών συνθηκών κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ υπάρχει θετική αύρα να το διοργανώσει και για φέτος.
Φίλαθλοι
Όπως και να το κάνουμε είναι μαγνήτης η Ιταλική πίστα, που στις καλές εποχές, προ Covid-19 δηλαδή, η παρουσία των φίλων των αγώνων στο ράλι Μόντσα πριν αυτός προσμετρήσει στο WRC, ήταν συγκλονιστική.
Όμως εμάς εδώ στην πανέμορφη κατά τα άλλα Ελλάδα, δεν μας πολύενδιαφέρει ποια χώρα θα αντικαταστήσει το ράλι Σαφάρι.
Δικός μας στόχος ήταν να επιστρέψει το ράλι Ακρόπολις στα μεγάλα σαλόνια του WRC και η ομάδα του υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη το πέτυχε.
Έτσι η Ελλάδα ξαναμπαίνει εκεί που έχει γράψει με χρυσά γράμματα μέρος της Ιστορίας του παγκόσμιου motorsport ενώ ανοίγεται για καλά το κεφάλαιο της τουριστικής προβολής μέσα από τα πολύχρωμα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Όσο για τη διοργάνωση δεν τίθεται θέμα. Το ράλι Ακρόπολις έχει βραβευθεί ως το καλύτερο ράλι του κόσμου, και φυσικά θα συνεχίσει να διεκδικεί αυτόν τον τίτλο καθώς η όλη οργάνωση όπως έχει δείξει το παρελθόν, πάντα επι εποχής WRC, απαρτίζεται από στελέχη με γνώση και εμπειρία.
Στη φωτογραφία Auriol-Occelli με Toyota Celica στον αγώνα του 1994.