Ήταν το 2011 όταν η Skoda μας σύστησε την πιο σπορτίφ εμφανισιακά Fabia, η οποία τότε βρίσκονταν στη δεύτερη γενιά της.
To αμάξωμα της διέθετε μαύρες πινελιές σε διάφορα σημεία, ενώ ασορτί ήταν οι ζάντες και η οροφή. Τα εμπρός φτερά κοσμούσε το λογότυπο Monte Carlo. Στο εσωτερικό της υπήρχαν σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και κόκκινες επενδύσεις, δερμάτινο τιμόνι, ενώ είχε τοποθετηθεί σπορ ανάρτηση.
Πριν από μια δεκαετία λοιπόν η Skoda ανέστησε την έκδοση Monte Carlo. Όλα ξεκίνησαν όμως το 1936. Τότε η Skoda αποφάσισε να λάβει μέρος στο θρυλικό ράλι Μόντε Κάρλο. H αποστολή αυτή ανατέθηκε στο Popular, το οποίο κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία του.
Με αφορμή το σημαντικό αυτό γεγονός η Skoda δημιούργησε την περιορισμένης παραγωγής έκδοση ονόματι Monte Carlo για το Popular, σε 70 μόλις αντίτυπα με coupe και roadster αμάξωμα, αντλώντας έμπνευση από το επιτυχημένο αγωνιστικό της όχημα. Τρία από τα Popular Monte Carlo έχουν βρει τη θέση που τους αρμόζει στο μουσείο της Skoda στη Μλάντα Μπόλεσλαβ.
Skoda Kodiaq: Πόσο ανανεώθηκε και πότε κάνει πρεμιέρα;
Στη συνέχεια την αμφίεση της έκδοσης Monte Carlο φόρεσαν και άλλα μοντέλα από τη γκάμα της Skoda, όπως τα Citigo, Yeti, Rapid Spaceback, Scala και Kamiq. Σύντομα θα δούμε να αποκαλύπτεται η Fabia τέταρτης γενιάς, η οποία σύμφωνα με τη Skoda, θα τιμήσει και αυτή με τη σειρά της, την έκδοση Monte Carlo. Σημειώνεται ότι το 2014 και η τρίτη γενιά της Fabia πρόσθεσε στη «γκαρνταρόμπα» της την έκδοση Monte Carlo.
Με την ευκαιρία να υπενθυμίσουμε ότι φέτος η Skoda Motorsport, το αγωνιστικό τμήμα της τσέχικης εταιρείας, γιορτάζει 120 χρόνια ύπαρξης. Για το λόγιο αυτό δημιουργήθηκε η επετειακή και συνάμα συλλεκτική Fabia Rally2 evo Edition 120, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ. Με περισσότερες από 1.250 νίκες και πολλούς τίτλους σε όλο τον κόσμο, η Fabia R5 είναι σήμερα το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό όχημα.