Οι φάρσες και τα αθώα ψέματα την πρώτη μέρα του Απριλίου, είναι μια παράδοση την οποία οι αυτοκινητοβιομηχανίες τηρούν. Τι σκέφτηκαν φέτος, όμως;
Caterham
Η Caterham ήταν από τις πιο ευρηματικές. Μπορεί τα μοντέλα της να είναι ελαφριά και γρήγορα, όμως είναι και αρκετά στενά, ειδικά για οδηγούς με μεγαλύτερο σωματότυπο. Ωστόσο, η λύση βρέθηκε και είναι στην ουσία ένα λιπαντικό. Η εταιρεία το ονομάζει Seven Lube.
Το Seven αναφέρεται στο μοντέλο της, το Caterham 7, ενώ το Lube είναι μία σύντομη έκφραση της λέξης lubrication η οποία σημαίνει λίπανση. Ουσιαστικά αυτό που λέει η Caterham είναι ότι απλώνοντας αυτό το λιπαντικό πάνω στην αγωνιστική του φόρμα κάποιος, θα μπορεί να “γλιστρήσει” στη θέση του οδηγού. Μάλιστα αναφέρει ότι λόγω της λίπανσης πλέον η είσοδος στο αυτοκίνητο θα γίνεται μόλις σε 1.3 δευτερόλεπτα.
Φυσικά το Seven Lube είναι φανταστικό προϊόν και δεν υπάρχει στην πραγματικότητα.
Μήπως ο Cristiano Ronaldo το έχει παρακάνει με τα ακριβά αυτοκίνητα; (Photos)
Bentley
Η Bentley για την Πρωταπριλιά τοποθέτησε μια μηχανή η οποία φτιάχνει espresso με το πάτημα ενός κουμπιού μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αν και το παραπάνω είναι απλά μια φάρσα λόγω της ημέρας, σίγουρα πολλοί από τους ευκατάστατους πελάτες της Bentley θα ήθελαν το παραπάνω να είναι αλήθεια.
Alfa Romeo
Στις φάρσες συμμετείχε και η Alfa Romeo, λέγοντας ότι η Stelvio στη Βρετανία θα μπορεί να εξοπλιστεί με παράθυρα τα οποία κάνουν πιο ενδιαφέρον το τοπίο όταν κάποιος κοιτάζει μέσα από αυτά. Ουσιαστικά αυτό που είπε είναι ότι πρόκειται για ηλεκτροχρωματικά τζάμια, τα οποία αλλάζουν τα χρώματα που βλέπουν όσοι είναι στην καμπίνα, ανάλογα με τις επιθυμίες τους. Οι Ιταλοί αναφέρουν ότι αυτό θυμίζει τα φίλτρα που έχει το Instagram. Έτσι, η Ρώμη αναπαριστάται φέρνοντας τα χρώματα στο απαλό κίτρινο και σε αποχρώσεις του κόκκινου, ενώ με έντονα και υψηλής αντίθεσης χρώματα αναπαριστάται η ακτή Amalfi, ένα από τα πιο γνωστά τουριστικά θέρετρα της Ιταλίας.
Dacia
Η Dacia επέλεξε να στείλει το Duster στο διάστημα. Για την περίπτωση η ρουμανική μάρκα που ανήκει στη Renault ονόμασε το μοντέλο της Dustar.
Skoda
Η Skoda αποφάσισε η δική της φάρσα να αφορά το τραγούδι και συγκεκριμένα, το πώς ακουγόμαστε όταν τραγουδάμε μέσα στο αυτοκίνητο. Έτσι, αποκάλυψε ότι πλέον στα infotainment θα υπάρχει το λογισμικό In Tune. Ο ρόλος του θα είναι να ακούει πώς τραγουδάει ο οδηγός ένα τραγούδι που παίζει εκείνη τη στιγμή στο ηχοσύστημα, να κόβει ή να διορθωνεί τις παραφωνίες και να το αναπαράγει από τα ηχεία μαζί μα με το αρχικό κομμάτι, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικό χρόνο.
Volkswagen
Ίσως η πιο αμφιλεγόμενη φάρσα να ήταν εκείνη της Volkswagen και συγκεκριμένα του αμερικανικού τομέα της. Η VW Αμερικής ανακοίνωσε δυο ημέρες πριν την πρωταπριλιά ότι θα αλλάξει το όνομά της σε Voltswagen, ώστε να δώσει έμφαση στις ηλεκτρικές δραστηριότητές της. Επιπλέον, ανακοινώθηκε ότι τα ηλεκτρικά της γερμανικής μάρκας θα φέρουν το νέο όνομα, ενώ τα συμβατικά αυτοκίνητα θα έχουν το παλιό.
Δεδομένου ότι η ανακοίνωση δεν έγινε την 1η Απριλίου και ότι ακολουθήθηκε από επίσημη επιβεβαίωση, σχεδόν όλος ο πλανήτης πίστεψε ότι επρόκειτο για αλήθεια.
Τελικά στην πορεία αποδείχτηκε ότι επρόκειτο για Πρωταπριλιάτικη φάρσα, όμως αυτό είχε κάποιες ιδιαίτερες αντιδράσεις από μερίδα του κοινού, το οποίο το εξέλαβε ως ψέμα και όχι ως αστείο, κάνοντας συγκρίσεις με το Dieselgate.
Πάντως αυτό που κρατάμε είναι ότι η γερμανική μάρκα δεν αλλάζει όνομα.
Εσείς διαβάσατε για μία ή περισσότερες από τις παραπάνω φάρσες; Μήπως πιστέψατε κάποια από αυτές και τελικά απογοητευτήκατε που δεν ήταν αλήθεια;