Εκ πρώτης δείχνει διακριτική η Mercedes AMG A 45 S 4 Matic+.
Όταν όμως πλησιάσεις περισσότερο και αφήσεις το βλέμμα σου να ανακαλύψει τις λεπτομέρειες στη ματ σιλουέτα, έ τότε κοντοστέκεσαι…
Είναι σαν να σου κλείνει πονηρά το μάτι η διαφορετική μάσκα, με το μεγάλο αστέρι να την κοσμεί στο κέντρο και τις επίσης μεγάλες εισαγωγές στα άκρα του προφυλακτήρα.
Είναι επίσης οι ζάντες 19 ιντσών (245/35 οι διαστάσεις των ελαστικών) σχήματος αστεριού, προσφέροντας θέα στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων με το logo AMG.
Eίναι οι ενδείξεις στα πλαϊνά-μπροστινά- φτερά turbo 4 Matic + για να περάσουμε στο πίσω μέρος όπου εδώ τα πράγματα τα υπογραμμίζουν οι τέσσερις εξατμίσεις (μπούκες θα τις λέγαμε) δύο σε κάθε άκρο, με τον διαχύτη να «παρεμβάλλεται» μεταξύ τους ενώ η ένδειξη A 45 S, είναι σαν να σου «μιλάει» και να σε προειδοποιεί ότι καλύτερα είναι να ακολουθείς, παρά να προσπαθήσεις να προσπεράσεις.
Γιατί αν το τολμήσεις και ο δρόμος έχει καμπές, ή συνεχείς στροφές η Mercedes απλά θα εξαφανιστεί, καθώς ρόλο σε αυτήν την περίπτωση θα παίξει η 4κίνηση AMG Performance 4MATIC+, σε συνδυασμό με το AMG Torque Control, που πλέον του ελέγχου της ροπής των τροχών του πίσω άξονα διαθέτει και τη λειτουργία «Drift Mode», εξελιγμένη, για να διευκολύνει την ολίσθησή του.
Καθώς σε περιπτώσεις και όταν ο δρόμος δεν είναι γνωστός, η υπερστροφή που διαγράφει το αυτοκίνητο είναι πιο ασφαλής από την υποστροφή, αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί ο οδηγός.
Η CLS ανανεώθηκε. Τι άλλαξε επάνω της η Mercedes;
Επιπλέον οδηγώντας με το γκάζι βαθιά στο πάτωμα είναι και το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης με 2.5 στροφές από άκρη σε άκρη που πληροφορεί με τον καλύτερο τρόπο τι κάνουν οι τροχοί, ενώ τα φρένα, θυμίζοντας άγκυρες, τα μπροστά φέρουν 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 360 χλστ.
Τι υπάρχει όμως κάτω από το μπροστινό καπό;
2λιτρη «καρδιά» turbo απόδοσης 421 ίππων με ροπή 500 Nm, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4 Matic+.
Το οδηγικό μενού περιλαμβάνει τις ενδείξεις Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Individual, Race (εκτός από το μπουτόν στη βάση της κονσόλας, η επιλογή γίνεται και από τον έναν από τους δύο περιστροφικούς διακόπτες στην βάση του τιμονιού) που αναλόγως αλλάζουν τον ήχο, την απόκριση, αλλά και τα χαρακτηριστικά του κιβωτίου.
Επιτάχυνση
Και για τον ανήσυχο οδηγό υπάρχει στη διάθεσή τους η λειτουργία Launch Control -ή Race Start που σας επιτρέπει να επιταχύνετε από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 3.9 δευτερόλεπτα (270 χλμ./ώρα η τελική ταχύτητα).
Ο από αλουμίνιο κινητήρας, λοιπόν, που είναι χειροποίητος με έναν μόνο τεχνίτη να αναλαμβάνει την όλη συναρμολόγηση όπου φέρει και την υπογραφή του είναι το πολύ δυνατό χαρτί σε αυτήν την ξεχωριστή δημιουργία της Mercedes. Μπορεί από τις 1.000 σ.α.λ. να σε οδηγεί στον παράδεισο, αλλά μόλις ο δείκτης του στροφόμετρου ξεπεράσει τις 3.000 τότε τα πράγματα αλλάζουν άρδην. Πύραυλο εδάφους-εδάφους θυμίζει, γεμίζοντας διαρκώς μ χαμόγελα τον ευτυχή ιδιοκτήτη του.
Και αν δεν «θέλει» να είναι συνεχώς πάνω στο γκάζι η πιο ισχυρή Mercedes σε φορμα A-Class δεν θα απογοητεύσει στα στενά της πόλης.
Εξάλλου είναι η μόνη περίπτωση για να δείτε την κατανάλωση γύρω στα 12 λίτρα/100 χλμ.
Οθόνες
Κατά τα άλλα στο εσωτερικό κυριαρχούν τα καθίσματα από αλκαντάρα με ενιαία προσκέφαλα, και οι δύο οθόνες που εκτείνονται στο μισό ταμπλό και αποτελούν πόλο έλξης.
Με τις εκπομπές να C02 (WLTP) να βρίσκονται στα 204 γρ./χλμ. οι τιμές ξεκινούν από τα 80.000 ευρώ, για ένα αυτοκίνητο που «χτυπάει» στην καρδιά οδηγών με σπορ χαρακτήρα.