Για τους εραστές της αυτοκίνησης η επέλαση των ηλεκτρικών μοντέλων κρύβει ένα σοβαρό κίνδυνο. Ποιος είναι αυτός; Η απώλεια των επιδόσεων και της απόλαυσης που φέρνουν στον οδηγό.
Η Volkswagen, παρά την ηλεκτρική επίθεση που έχει ξεκινήσει, αποδεικνύει ότι δε θα ξεχάσει όσους έχουν μεγαλώσει με την αφίσα του Golf GTI στο παιδικό τους δωμάτιο. Η γερμανική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα έχουν στη γκάμα τους και μια κορυφαία έκδοση.
Αυτή θα ονομάζεται GTX ενώ θα έχει τα χαρακτηριστικά των εκδόσεων GTI και GTE, με τη σημαντική διαφορά όμως ότι δε θα υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το νέο ID.4 θα είναι το ηλεκτρικό μοντέλο που θα εγκαινιάσει την έκδοση GTX, ενώ θα κάνει πρεμιέρα στις 28 Απριλίου.
To παρθενικό τρακάρισμα του νέου Volkswagen ID.4 (video)
Σύμφωνα με τη Volkswagen οι εκδόσεις GTX θα διακρίνονται για την πιο σπορ αμφίεση που θα προσδίδουν στα ηλεκτρικά μοντέλα και εννοείται θα είναι πιο γρήγορες, χάρη στο δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που θα ενσωματώνουν στο μπροστινό άξονα.
Θα ενεργοποιείται αυτόματα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου όταν απαιτείται υψηλή απόδοση ή ισχυρή πρόσφυση, ενώ θα εξασφαλίζει ηλεκτρική τετρακίνηση. Επίσης θα μπορεί να παραμένει μόνιμα ενεργοποιημένος μέσα από το πρόγραμμα οδήγησης “Traction”.
Τέλος, σημειώνεται ότι στόχος της Volkswagen είναι να αυξήσει στην Ευρώπη το μερίδιο της στην αγορά των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων κατά 70% μέχρι το 2030. Παράλληλα επιθυμεί να καταστεί κλιματικά ουδέτερη έως το 2050. Προκειμένου να υλοποιήσει τα σχέδια της θα επενδύσει περίπου 16 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση, στην υβριδική τεχνολογία και στη ψηφιοποίηση έως το 2025.