Ακόμα μια απόδειξη έρχεται να δώσει το Volkswagen ID.4 σε όσους λανθασμένα το κατατάσσουν στα οχήματα πόλης επειδή είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρεία, το ID.4 συμμετέχει στο σκληρό αγώνα αντοχής NORRA Mexican 1000, ο οποίος πραγματοποιείται από 25-29 Απριλίου στη χερσόνησο Μπάχα του Μεξικού. Η συνολική απόσταση που θα πρέπει να καλύψει είναι 1.836 χλμ., εκ των οποίων τα 1.437 χλμ. αφορούν μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες.
Ο αγώνας NORRA Mexican 1000 διαθέτει πλέον πολλές κατηγορίες κλασικών και σύγχρονων οχημάτων, αλλά και μοτοσυκλέτες. Το 1967, στην πρώτη του διοργάνωση, νικήτρια είχε στεφτεί η Volkswagen με το Meyers Manx, το οποίο βασίζονταν στο θρυλικό Beetle.
Για να ανταπεξέλθει στον off-road αγώνα αντοχής το ID.4 τροποποιήθηκε καταλλήλως από την Rhys Millen Racing. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι χρησιμοποιείται ένα παραγωγής ID.4 1st Edition με μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία σχεδόν 402 χλμ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 309 Nm ροπής κινεί τους πίσω τροχούς.
Η Volkswagen δε μίκρυνε το Golf απλά ανανέωσε το Polo
Για να φορτίζει το ID.4 στην άγρια φύση της Μπάχα, η ομάδα της Volkswagen χρησιμοποιήσει μια φορητή γεννήτρια βιοκαυσίμων που τροφοδοτεί έναν ταχυφορτιστή 50 kW. Πίσω από το τιμόνι του ID.4 βρίσκεται ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων και πρεσβευτής της Volkswagen, Tanner Foust.
Οι αλλαγές που έχει δεχτεί το ID.4 για να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες του αγώνα περιλαμβάνουν αντικατάσταση των 19’’ ζαντών και τοποθέτηση τροχών 18’’ που ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 255/70.
Από το εσωτερικό του ID.4 έχουν ξηλωθεί σχεδόν τα πάντα, ενώ τοποθετήθηκαν αγωνιστικά καθίσματα, roll cage για προστασία και συμπληρωματικές οθόνες για βασικά δεδομένα, όπως η θερμοκρασία της μπαταρίας.
Παράλληλα ενισχύθηκε η προστασία των ζωτικών οργάνων κάτω από το αμάξωμα, ενώ η νέα ανάρτηση αύξησε την απόσταση του από το έδαφος. Στόχος της Volkswagen είναι να αποδείξει τις δυνατότητες και την απόδοση του πρώτου της αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV σε ακραίες συνθήκες.