Από την μία σπάει το φράγμα των 20.000 ευρώ, από την άλλη παρέχει χώρους για μία οικογένεια και έναν ολοκαίνουργιο 1.000άρη κινητήρα 110 ίππων που πηγαίνει και δεν καίει. Ταξιδεύουμε με το νέο T-Cross σε παραλίες κοντά στην Αθήνα και και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Καθαρή και premium εικόνα με τα LED φώτα
Όπως έχουμε ξαναπεί αναφερόμενοι στην εμφάνιση του T-Cross, είναι το μοντέλο που «έσπασε» το σχεδιαστικό καλούπι της εταιρίας, με την αρχή να την έχει κάνει το T-Roc. Με δυναμικό παρουσιαστικό και μήκος 4.108χλστ. προτάσσει τα όμορφα LED φώτα του και ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος, ενώ στην πίσω όψη, η οριζόντια λωρίδα φλερτάρει με την εικόνα premium και πολύ ακριβότερων μοντέλων. Παραμένει όμως ένα καθαρό crossover με απόσταση από το έδαφος στα 180χλστ. που θα ξεκλειδώσει πατημένες χωμάτινες διαδρομές.
Άνετο εσωτερικό με ψηφιακή οθόνη και όσα μπουτόν χρειάζεσαι
Η αλλαγή του κινητήρα δεν επέφερε αλλαγές σε σχεδίαση και εσωτερικό. Έτσι, η καμπίνα του T-Cross συνεχίζει να χρησιμοποιεί σκληρά πλαστικά. Η οθόνη αφής 9 ιντσών στη κεντρική κονσόλα παρέχει τις infotainment λειτουργίες και διαθέτει μία φανερή κλίση προς τον οδηγό, την ώρα που το καντράν, είναι αναλογικό στην συγκεκριμένη έκδοση δοκιμής αλλά μπορεί φυσικά να παραγγελθεί και πλήρως ψηφιακό, αλλάζοντας άρδην την εικόνα του μοντέλου. Δεν ξεχνάμε όμως στιγμή την πρακτικότητα του T-Cross το οποίο αν και δεν είναι θηριώδες σε διαστάσεις, παρέχει εξαιρετικούς χώρους, που θα βολέψουν ακόμα και οικογένεια. Αρκετές θήκες, πίσω συρόμενο κάθισμα και πορτ- παγκάζ που φτάνει μέχρι και τα 455 λίτρα (με ρεζέρβα), είναι στοιχεία που θα βολέψουν τόσο σε καθημερινότητα όσο και σε ταξίδια.
«Έχασε» 5 ίππους, κέρδισε σε επιδόσεις και κατανάλωση
Κάτω από το καπό, το T-Cross των φωτογραφιών διαθέτει το νέο 3κύλινδρο 1.0 TSI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροπής, το οποίο μπορεί να συνδυαστεί τόσο με 6άρι σασμάν, όσο και με το DSG κιβώτιο. Στην χειροκίνητη έκδοση καταφέρνει το 0-100 σε 10.8 δευτ., τελική σχεδόν 190χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση που έγραψε το tripcomputer κυμάνθηκε στα 7.2 λίτρα/100 χλμ. Η αλήθεια είναι πως το γκάζι δεν του λείπει, αν και το τράβηγμα το νιώθεις γύρω στις 2.200 σ.α.λ. για ένα σύνολο που δεν έχει περιττό βάρος και η τρικύλινδρη φύση του μοτέρ ακούγεται μόνο στις υψηλές στροφές.
Καλό πάτημα και σιγουριά στο τιμόνι ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα
Αμέσως μόλις φτιάξεις τη θέση του οδηγού και καθίσεις στο T-Cross, καταλαβαίνεις πως βρίσκεσαι σε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο με δεκάδες συστήματα που θα σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Λειτουργίες όπως κάμερα οπισθοπορείας, laneassist και προειδοποίηση για φρενάρισμα ανάγκης, δεν θα σε αφήσουν να πελαγώσεις ποτέ. Στον δρόμο τώρα, το αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρη γερμανική σχολή με τιμόνι που διαθέτει τεχνητή αίσθηση αλλά με επαρκέστατη πληροφόρηση. Οι κακοτεχνίες του δρόμου θα φιλτραριστούν καλά, αφήνοντας μία ήσυχη και αρκετά ανεπηρέαστη καμπίνα, με τις κλίσεις να εμφανίζονται μόνο υπό πίεση και σε στριφτερή διαδρομή. Στον ανοικτό δρόμο θα ταξιδέψει χωρίς φασαρία από τους ανέμους και θα κρατήσει χαμηλές στροφές παρά τα αρκετά χιλιόμετρα, με την ποιότητα κύλισης να είναι εξαιρετική για την κατηγορία.
Εν κατακλείδι
Με τιμή εκκίνησης τα 19.650 ευρώ για τους 110 ίππους, το T-Cross με το νέο κινητήρα είναι μία καλή επιλογή στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV που μπορεί να κινηθεί άνετα εντός πόλης, σε ανοικτό δρόμο αλλά και να φορτωθεί τα οικογενειακά βάρη.