To πρώτο Lexus IS λανσαρίστηκε το 1999, ενώ έχει σημειώσει αθροιστικά 1,09 εκατομμύρια πωλήσεις.
Το ιαπωνικό σπορ sedan βρίσκεται πλέον στην τρίτη του γενιά από το 2013 και για το λόγο αυτό η Lexus προχώρησε σε μια αρκετά γενναία ανανέωση του. Αρχικά να πούμε ότι μεγάλωσαν οι διαστάσεις του, καθώς στο μήκος προστέθηκαν +30 χλστ. (4.710 χλστ.), στο πλάτος επίσης +30 χλστ. (1.840 χλστ.) και στο ύψος +5 χλστ. (1.435 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο του παρέμεινε σταθερό στα 2.800 χλστ.
Σχεδιαστικά το IS διαθέτει τη χαρακτηριστικά μεγάλη γρίλια της Lexus, η οποία έχει τρισδιάστατη δομή, ενώ τώρα στους εμπρός προβολείς είναι ενσωματωμένα τα Led φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ. Παράλληλα το ΙS πατάει σε νέες μεγαλύτερες ζάντες 18 ιντσών, ενώ επεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν στα πλευρικά μαρσπιέ, στις πόρτες και στα πίσω Led φωτιστικά σώματα, τα οποία επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή λωρίδα.
Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στο πολυτελές εσωτερικό του IS, καθώς περιορίζονται στους ακριανούς κυκλικούς πλέον αεραγωγούς του ταμπλό, ενώ η κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ήρθε λίγο πιο κοντά στον οδηγό για καλύτερη εργονομία.
Το σύστημα πολυμέσων προσφέρεται και με μεγαλύτερη οθόνη 10,3 ιντσών, το οποίο υποστηρίζει συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ενώ το ηχοσύστημα Mark Levinson διαθέτει πλέον 17 ηχεία και ισχύ 1.800 Watt. Tα εμπρός καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και επενδυμένα με την ταπετσαρία ονόματι NuLuxe, ενώ ο κλιματισμός είναι διζωνικός.
Πιο δυναμική αμφίεση στο IS προσφέρει η έκδοση F Sport, η οποία περιλαμβάνει διαφορετική γρίλια μάσκας, προφυλακτήρες με επιθετικότερη σχεδίαση, αεροτομή από ανθρακόνημα, ζάντες 19 ιντσών της BBS με ματ μαύρο φινίρισμα ελαφρύτερες κατά 1,8 κιλά, πλευρικά καλύμματα καθρεπτών επίσης από ανθρακόνημα και το προαιρετικό πακέτο Dynamic Handling που περιλαμβάνει προσαρμοζόμενη ανάρτηση.
Το IS 300 τροφοδοτείται από δίλιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 244 ίππων και 349 Nm ροπής, ενώ το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Σημειώνεται ότι το IS 300 προσφέρεται και ως τετρακίνητο, αλλά με V6 κινητήρα 3.5 λίτρων με ισχύ 264 ίππων, ροπή 320 Nm και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Επίσης τετρακίνητο είναι το IS 350 με V6 κινητήρα 3.5 λίτρων, απόδοσης 315 ίππων και 379 Nm ροπής, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ωστόσο θα διατίθεται και ως πισωκίνητο με τον ίδιο κινητήρα αλλά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Το IS θα πωλείται σε παγκόσμιες αγορές, όπως η Βόρεια Αμερική, η Ιαπωνία, η Μέση Ανατολή και σε συγκεκριμένες χώρες της Νότιας Αμερικής, της Ωκεανίας και της Ασίας.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.