Τους συμβατικούς κινητήρες αρχίζει να αποχαιρετά σιγά – σιγά η Hyundai, ξεκινώντας από τη διακοπή των επενδύσεων σε ό,τι αφορά την εξέλιξή τους.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η κορεατική μάρκα σκοπεύει σταδιακά να μειώσει σε ποσοστό 50% την γκάμα των επιλογών που έχουν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της, σε ό,τι αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με πιο απλά λόγια, θα καταργηθούν οι μισοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από την γκάμα της.
Η κίνηση της Hyundai γίνεται επειδή η εταιρεία θέλει να στρέψει την προσοχή της ακόμα περισσότερο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος του ομίλου στον οποίο ανήκει η Hyundai (περιλαμβάνει ακόμα τις Kia και Genesis), είναι να φτάσει να πουλάει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά ανά έτος. Για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να φτάσει το ποσοστό της στο 10% επί των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Γρήγορες εκδόσεις και στα ηλεκτρικά από τη Hyundai
Η ίδια η εταιρεία όταν ρωτήθηκε για τα παραπάνω επέλεξε να μην επιβεβαιώσει τον ισχυρισμό για τη μείωση κατά 50% στους συμβατικούς κινητήρες, όμως είπε ότι θέλει να αυξήσει όσο γίνεται περισσότερο το ποσοστό της στα ηλεκτρικά οχήματα και ελπίζει να τα καταφέρει, με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει στις αγορές της Ευρώπης, της Κίνας και των Η.Π.Α.
Επιπλέον, η Hyundai δήλωσε ότι θα επιταχύνει την υιοθέτηση και άλλων φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών που έχουν να κάνουν με τις μετακινήσεις, όπως το υδρογόνο.
Αυτό που είναι γνωστό για τη Hyundai είναι ότι θέλει μέχρι το 2040 το σύνολο της γκάμας της να αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει σε κάποιο σημείο να αρχίσει σταδιακά να αφήνει πίσω της τους συμβατικούς κινητήρες. Με αυτόν τον τρόπο θα απελευθερώσει οικονομικούς πόρους αλλά και ανθρώπινο προσωπικό, προκειμένου να τα κατευθύνει στην έρευνα και εξέλιξη γύρω από την ηλεκτροκίνηση.
Αν επιβεβαιωθεί ότι η Hyundai σταματάει τις επενδύσεις στους συμβατικούς κινητήρες, αυτό θα είναι η τελευταία προσθήκη σε μια σειρά κατασκευαστών που έχουν ήδη ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο. Σε ανάλογη ανακοίνωση είχε προχωρήσει η PSA (πριν τη δημιουργία της Stellantis), η Daimler έχει πει ότι όλα τα μελλοντικά της μοντέλα θα είναι εξηλεκτρισμένα, η Volvo θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά από το 2030 και μετά, ενώ παρόμοιες επιλογές έχουν κάνει και οι Ford και GM.