Τον περασμένο Ιανουάριο η Toyota Ευρώπης ανακοίνωσε ότι απέκτησε την πλήρη κυριότητα του εργοστασίου που βρίσκεται στο Κολίν της Τσεχίας.
Το εν λόγω εργοστάσιο είχε ιδρυθεί το 2002 με την κοινοπραξία της ιαπωνικής εταιρίας και του Ομίλου PSA. Από το 2005 παράγονται εκεί από κοινού τα Toyota Yaris, Citroen C1 και Peugeot 108.
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες όμως φαίνεται ότι εγκαταλείπουν τη συγκεκριμένη κατηγορία των μικρών μοντέλων πόλης, καθώς το κόστος για τον εξηλεκτρισμό τους δε συμφέρει. Η Toyota όμως θα διατηρήσει την παρουσία της στην κατηγορία.
Με επίσημη δήλωση της έκανε γνωστό ότι ο νέος εκπρόσωπος της στην κατηγόρια θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Τσεχίας. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Toyota έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει στο 1,5 εκατ. τις πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2025.
Ανακαλούνται πάνω από 1.000 Toyota στην Ελλάδα λόγω αντλίας καυσίμου
Προς το παρόν δεν αποκαλύπτει πως θα ονομάζεται το νέο της μικρό μοντέλο, ποιος θα είναι ο όγκος παραγωγής του και η ημερομηνία άφιξης του στη γραμμή παραγωγής. Πιθανότατα να δούμε την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Aygo X Prologue, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.
Γνωρίζουμε ακόμα ότι θα δομηθεί πάνω στην πλατφόρμα GA-B, η οποία προέρχεται από την πλατφόρμα TNGA των Yaris και Yaris Cross. Η Toyota έχει επενδύσει πάνω 4 δισεκατομμύρια Κορώνες Τσεχίας για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου, ώστε από το δεύτερο εξάμηνο του 2021 να μπορεί να υποστηρίζει την χρήση της πλατφόρμας TNGA και της υβριδικής τεχνολογίας, για την υποδοχή του νέου Yaris στη γραμμή παραγωγής του.