Η Dodge έχει δημιουργήσει πολλά γρήγορα μοντέλα, με ένα από τα πιο διάσημα να είναι το Demon, το οποίο είναι διάσημο για το γεγονός ότι στην εκκίνηση κάνει wheelie, δηλαδή οι δύο μπροστά τροχοί σηκώνονται για λίγο στον αέρα.
Πλέον μαθαίνουμε ότι η Dodge προσανατολίζεται στη δημιουργία μίας ηλεκτρικής εκδοχής του μοντέλου. Η αμερικανική μάρκα ανήκε στον όμιλο FCA, ως μέλος της οποίας έδειχνε να καθυστερεί τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, με την FCA πλέον να έχει συγχωνευθεί με την PSA δημιουργώντας τη Stellantis, οι Αμερικανοί επιταχύνουν.
Το ξεφτίλισαν το πράγμα! Μετατροπή pick-up σε εφταθέσιο SUV με 1000+ άλογα
Το Demon που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή έχει V8 κινητήρα 6.2 λίτρων, ο οποίος χρησιμοποιεί κομπρέσορα για την υπερτροφοδότησή του, αποδίδοντας 851 ίππους και 1.042 Nm ροπής. Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων στέλνει όλη την ισχύ στον πίσω άξονα.
Χάρη στα παραπάνω η επιτάχυνση 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ./ώρα) διαρκεί μόλις 2.1 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτοκίνητο ολοκληρώνει το 400άρι σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Για την ακρίβεια, σε 9.54. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή φτάνει τα 327 χλμ./ώρα.
Χάρη στα παραπάνω νούμερα και κυρίως με εκείνον για το 400άρι η Dodge, ανέφερε όταν παρουσίασε το Demon ότι είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Πλέον αυτό δεν ισχύει καθώς τα σκήπτρα έχει πάρει το Tesla Model S Plaid, το οποίο ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 9.23 δευτερόλεπτα.
Τον δρόμο του Demon θέλει να ακολουθήσει ξανά η Dodge, μόνο που αυτή τη φορά το μοντέλο που θα προκύψει θα είναι ηλεκτρικό. Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής η αμερικανική μάρκα θέλει να πάρει πίσω τα σκήπτρα. Αν αυτό τελικά επαληθευτεί, μπορούμε να περιμένουμε κάποιο μοντέλο με πραγματικά μεγάλη ισχύ.
Όμως υπάρχει ένα βασικό ερώτημα. Η εταιρεία θα μείνει πιστή στην παράδοση που θέλει σχεδόν όλα τα μοντέλα της να είναι πισωκίνητα (ειδικά εκείνα με πολύ υψηλές επιδόσεις) ή θα στραφεί στην ηλεκτροκίνηση ώστε να πετύχει τους στόχους της;