Τα social media δεν έχουν κυριαρχήσει μόνο στην προσωπική, αλλά και στην επαγγελματική μας ζωή, καθώς τα νούμερα που πετυχαίνουμε εκφράζουν (δυστυχώς) την επιτυχία ή την αποτυχία μας.
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν τη μάχη των Likes, των κοινοποιήσεων και των σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πάμε όμως να δούμε τι γίνεται ανάμεσα στους βασικούς premium ανταγωνιστές.
Το αστέρι της Mercedes λάμπει στο Facebook, καθώς η επίσημη σελίδα της γερμανικής εταιρείας έχει σχεδόν 23 εκατομμύρια Likes (για την ακρίβεια 22.998.073 Likes). Στη δεύτερη θέση η BMW με 20.654.125 Likes, ενώ η Audi βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα με 859.090 Likes.
Πώς αύξησε τη χωρητικότητα των επιβατών της η ανανεωμένη Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe;
Συνεχίζουμε με τις πιο εξωτικά brands, όπως της Ferrari που αριθμεί 16.307.758 Likes στο Facebook, ενώ η Lamborgini και η Porsche έχουν 13.059.103 και 11.745.072 Likes αντίστοιχα.
Μεγάλη νικήτρια είναι η Mercedes και στο Instagram, καθώς διαθέτει 32.6 εκατομμύρια followers, η BMW 30.7 εκατομμύρια και η Audi 15.5 εκατομμύρια. Οι αριθμοί είναι σαφώς μεγαλύτεροι σε σύγκριση με το Facebook, καθώς η δημοτικότητα του Instagram έχει εκτοξευτεί.
Τέλος, πρώτη κόβει το νήμα και στο Twitter η Mercedes με 3.6 εκατομμύρια followers, ενώ η BMW έχει 2.2 εκατομμύρια και η Audi «μόνο» 479 χιλιάδες.