Το νέο ραντεβού είναι στην πίστα Paul Ricard στις 20 Ιουνίου για τον 7ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
To Γκραν Πρι στην πίστα της Γαλλίας δεν πραγματοποιήθηκε την περσινή χρονιά λόγω της πανδημίας και επιστρέφει μετά από δύο συναρπαστικούς αγώνες που έγιναν στο Μονακό και στο Αζερμπαϊτζάν.
Βέβαια ο αγώνας στην Γαλλική πίστα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα δύο Γκραν Πρι που αναφέραμε τα οποία διεξήχθησαν σε δημόσιους δρόμους.
Βέβαια το κάθε Γκραν Πρι έχει τις ιδιαιτερότητές του, όπως το γαλλικό με τις μεγάλες ευθείες.
Ελαστικά
Στο Γαλλικό Γκραν Πρι στο πίστα του Paul Ricard θα χρησιμοποιηθούν οι μεσαίες γόμες των ελαστικών P Zero της Pirelli.
Τα C2 με λευκά χαρακτηριστικά που είναι η σκληρή, η γόμα C3 με τα κίτρινα χαρακτηριστικά που είναι η μέση, και με τα κόκκινα χαρακτηριστικά, που είναι η πιο μαλακή σύνθεση της γόμας, η C4.
Είναι η ίδια επιλογή με το 2019, που έγινε τελευταία φορά ο αγώνας εκεί.
Το μπέρδεμα του Toto Wolff, ο Bottas και ο Russell
Για το Γαλλικό Γκραν Πρι ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli Formula 1 δήλωσε
“Επιστρέψαμε στο συνδυασμό ελαστικών που είχαμε χρησιμοποιήσει στους δυο πρώτους αγώνες της χρονιάς από το μέσο της γκάμας. Είναι ο ενδεδειγμένος συνδυασμός για τις ποικίλες απαιτήσεις και ταιριάζει καλά στην πίστα του Paul Ricard που περιέχει ένα ενδιαφέρον μείγμα στροφών. Αυτό καθιστά το Paul Ricard ως ιδανικό προορισμό για δοκιμές. Μολονότι δεν έχει γίνει αγώνας εδώ τα τελευταία δυο χρόνια κάναμε δοκιμές νωρίτερα φέτος με τα βρόχινα ελαστικά 18 ιντσών της επόμενης χρονιάς».
Οι πιέσεις που προτείνει η Pirelli είναι 21 ατμόσφαιρες για μπροστά και γωνία κάμπερ -3.50 μοίρες και για πίσω 19.5 ατμόσφαιρες με -2 μοίρες για πίσω.
Για να δούμε λοιπόν τι θα γίνει στην πίστα της Γαλλίας με τον Helmut Marko να καυτηριάζει τις επιδόσεις του Bottas σχολιάζοντας ότι για τη Mercedes η πιο λογική κίνηση είναι να έρθει στην ομάδα ο Russell και να τον αντικαταστήσει με τον Φινλανδό στη Williams.