Η Κένυα υποδέχεται το ράλι Σαφάρι για πρώτη φορά από το 2002 μεταφέροντας 1.350 ελαστικά από τα οποία τα 450 για τα εργοστασιακά πληρώματα με τα αυτοκίνητα WRC.
Κάθε πλήρωμα με τα εργοστασιακά WRC αυτοκίνητα, τα πληρώματα δηλαδή με τα Ford Fiesta, Hyundai i20, Toyota Yaris, στο ράλι Σαφάρι σύμφωνα με τους κανονισμούς θα χρησιμοποιήσουν μόνο 28 ελαστικά, πλέον 4 για το shakedown, την επίσημη δοκιμή πριν την εκκίνηση.
Θα επιλέξουν από 28 Pirelli Scorpion KX με τη σκληρή γόμα και από 8 Pirelli Scorpion KX Soft.
900 ελαστικά προορίζονται για τα πληρώματα των αυτοκινήτων της κατηγορίας WRC 2 και WRC 3, όπου θα χρησιμοποιήσουν 24.
26 Pirelli Scorpion K4A με σκληρή γόμα και 8 Pirelli Scorpion K6A Soft, πλέον 4 ελαστικών για το shakedown.
Σελίδες ημερολογίου
Oι Colin McRae-Nicky Grist με Ford Focus WRC ήταν οι τελευταίοι νικητές στο ράλι Σαφάρι, όταν προσμετρούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Για το πλήρωμα ήταν η τρίτη τους νίκη στον Αφρικανικό αγώνα, η δεύτερη με ελαστικά Pirelli, καθώς η πρώτη ήταν το 1997 με Subaru Impreza WRC, η οποία ήταν η 100ή νίκη στο παγκόσμιο στερέωμα των ράλι για τον ιταλικό κολοσσό ελαστικών.
Ο αγώνας των 18 Ειδικών Διαδρομών με 320.19 συνολικά χλμ. διεξάγεται 24-27 Ιουνίου.
Για όλα τα πληρώματα οι Ειδικές Διαδρομές είναι άγνωστες με τις διαδρομές είναι ξηρές με πολύ σκόνη, την κόκκινη της Αφρικανική. Όμως οι ξαφνικές βροχές δημιουργούν περιοχές με βαθιά λάσπη όπου καθιστούν την επιλογή των ελαστικών ιδιαίτερα δύσκολη.
Κατά το παρελθόν ένα από τα «κλειδιά» για τη νίκη ήταν να αποφύγουν τα πληρώματα τα κλαταρισμένα ελαστικά.
WRC, στο δρόμο για το ράλι Σαφάρι
Βέβαια ο αγώνας δεν έχει καμία σχέση με το Σαφάρι του παρελθόντος.
Ούτε τα αυτοκίνητα θα φέρουν τα κλασικά bull-bars που υπήρχαν στα αγωνιστικά αυτοκίνητα των πολλών 10ετιών πριν, για τις επαφές με τα άγρια ζώα της ζούγκλας. Αναμένεται όμως να είναι ενισχυμένα τα αμαξώματα σε σχέση με τα άλλα ράλι.
Στον πίνακα οι συμμετοχές όπως τελικά διαμορφώθηκαν.
SafariRally_Amended-Entry-List