Με αρκετές εταιρίες να αναβιώνουν αρκετά θρυλικά μοντέλα επιδόσεων τους, όπως η Toyota που δεν σταματά να «πυροβολά» την αγορά με τα αγωνιστικά της, όλοι πιέζουν την Mitsubishi να πράξει το ίδιο.
Και ενώ οι φήμες έδιναν και έπαιρναν, ανεξάρτητοι σχεδιαστές παρουσίαζαν με κάθε επισημότητα τις προτάσεις τους και πολλοί ήδη έβγαζαν ιπποδυνάμεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Takao Kato, απέκλεισε το συγκεκριμένο ενδεχόμενο.
Άντρες VS Γυναίκες! Ποιο φύλο προκαλεί περισσότερα τροχαία.
Δεν υπάρχει χρήμα για επενδύσεις, πέρα από τα ηλεκτρικά σύνολα
Η εταιρία δεν κρύφτηκε και ο Kato δεν μάσησε τα λόγια του, λέγοντας ουσιαστικά πως όσα διαθέσιμα λεφτά έχει η εταιρία, οφείλει να τα επενδύσει στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και όχι σε μία αναβίωση του θρυλικού μοντέλου. Ο ίδιος δήλωσε πως η ηλεκτροκίνηση κοστίζει πάρα πολύ και η εταιρία του έχει ήδη μείνει πίσω σε αυτή την κούρσα.
Η εταιρία έχει καταθέσει πλάνο για πλήρως εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030, κάτι που πιθανότατα θα πετύχει, καθώς πλέον μοιράζεται την πλατφόρμα CMF και ετοιμάζει το νέο Airtech μοντέλο της.
Αξίζει να αναφέρουμε πως το τελευταίο Mitsubishi Evo, πέρασε τη γραμμή παραγωγής το 2016, συμπληρώνοντας 24 χρόνια ζωής και έχοντας 10 γενιές συνολικά.