Οι Porsche και Audi θα συμμετέχουν στη συνάντηση που θα γίνει, σχετικά με την επόμενη γενιά των κινητήρων που θα χρησιμοποιήσει η Formula 1.
Από το 2025 και μετά σχεδιάζεται η εισαγωγή εντελώς διαφορετικών κινητήριων συνόλων στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Βασικός στόχος των νέων συνόλων είναι να μειωθεί το κόστος αλλά και η πολυπλοκότητα, στοιχεία που τα σημερινά υβριδικά μοτέρ έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Η Porsche στη Formula 1: Πρώτη φορά είναι τόσο πιθανό
Στο πλαίσιο του Γκραν Πρι Αυστρίας που θα γίνει στο Red Bull Ring το τριήμερο 2 – 4 Ιουλίου, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση στην οποία θα συζητηθούν οι προδιαγραφές που θα έχουν αυτοί οι νέοι κινητήρες.
Στη συνάντηση θα συμμετέχουν οι τέσσερις εταιρείες που θα κατασκευάζουν υβριδικές μηχανές το 2022, δηλαδή οι Mercedes, Ferrari, Renault και η Red Bull. Η εκπροσώπησή τους θα γίνει από πολύ υψηλόβαθμα στελέχη. Τον διευθύνοντα σύμβουλο της Daimler, Ola Kallenius, τον Luca de Meo που έχει την ίδια θέση στη Renault, τον πρόεδρο της Ferrari, John Elkann και τον ιδιοκτήτη της Red Bull, Dietrich Mateschitz.
Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Stefano Domenicalli, ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων, Ross Brawn και ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt (αν και ο τελευταίος αποχωρεί από αυτή τη θέση στο τέλος του 2021).
Μαζί με όλους τους παραπάνω, οι Porsche και Audi θα δείξουν με τον πιο εμφατικό τρόπο το ενδιαφέρον τους για τη νέ εποχή της Formula 1. Οι δύο εταιρείες θα εκπροσωπηθούν στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Έτσι, εκ μέρους της Porsche θα παραστεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Oliver Blume, ενώ και η Audi θα στείλει τον δικό της διευθύνοντα σύμβουλο, Markus Duesmann.
Porsche και Audi τον τελευταίο καιρό έχουν δείξει ότι ενδιαφέρονται έντονα για τη Formula 1 μετά το 2025. Αν το κόστος και η πολυπλοκότητα των νέων κινητήρων μειωθούν σημαντικά θα μπορούσαν να μπουν στο άθλημα. Μάλιστα, υπάρχουν ήδη οι ομάδες που θα ενδιαφέρονταν να αγοράσουν κινητήρες από τις γερμανικές εταιρείες. Αυτές είναι η Red bull και δεύτερη ομάδα της, η AlphaTauri. Οι δύο ομάδες έχουν άδεια να κατασκευάζουν και να χρησιμοποιούν τα μοτέρ της Honda μέχρι το 2024, όμως είναι άγνωστο τι θα κάνουν από το 2025 και μετά.