Ο Elon Musk είναι ο φυσικός ηγέτης της Tesla και το όνομά του είναι τόσο στενά συνδεδεμένο με την εταιρεία που διευθύνει, ώστε να μην είναι δυνατό να φανταστούμε κάποιον άλλο σε αυτή τη θέση.
Και όμως, ο ίδιος ο Musk έφτασε στο παρά ένα από το να παραδώσει τα ηνία της εταιρείας.
Πότε όμως και κυρίως, σε ποιον;
Βάζεις τη ζώνη πίσω από το την πλάτη ή το κάθισμα; Η Tesla θα το ξέρει
Το 2014 ο Herbert Diess, υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW μέχρι τότε, αφήνει το Μόναχο και ψάχνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του. Σε εκείνη τη φάση είναι που μπαίνει στο “κάδρο” ο Elon Musk. Ο νοτιοαφρικανός επιχειρηματίας βρίσκεται στο τιμόνι της Tesla σχεδόν από την πρώτη στιγμή που ιδρύθηκε η εταιρεία, όμως ανέκαθεν έλεγε ότι δε θέλει να μείνει για πολύ σε αυτή τη θέση. Ένας λόγος που ήθελε να παραδώσει σε κάποιον άλλο είναι ότι πάντα ενδιαφερόταν για να ασχοληθεί πιο ενεργά και με τα άλλα projects που τρέχει, με κυριότερο τη SpaceX.
Μένοντας ο Diess ελεύθερος ο Musk βρίσκε την ευκαιρία να του προτείνει τη διεύθυνση της Tesla, δηλαδή ουσιαστικά να του δώσει τη δουλειά του.
Μάλιστα, η επαφή των δύο ανδρών δεν έμεινε σε επίπεδο επαφής. Φαίνεται ότι υπήρξαν συνομιλίες μεταξύ τους, σε κάποιο επίπεδο, καθώς ο Musk ετοίμασε και έστειλε ολοκληρωμένη πρόταση στον Diess. Έτσι ο Γερμανός απείχε μόλις μία υπογραφή από το τιμόνι της Tesla.
Ωστόσο, τότε η εταιρεία πάλευε ακόμα να σταθεί. Μπορεί να είχε ξεκινήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με το πρώτο Roadster και τα Model S και Model X, όμως ακόμα απείχε σημαντικά από το να γίνει κερδοφόρα, αντιμετώπιζε σημαντικά προβλήματα με την παραγωγή ενώ και η αξία της ήταν πολλές φορές μικρότερη.
Τελικά ο Herbert Diess επέλεξε να πάει στη Volkswagen. Αρχικά ανέλαβε τη μάρκα και στη συνέχεια την τύχη ολόκληρου του ομίλου, ενώ ο Elon Musk είναι ο CEO της Tesla ακόμα και σήμερα.
Μάλιστα, στο μεσοδιάστημα η Tesla σημείωσε πρόοδο. Έλυσε σε πολύ μεγάλο βαθμό τα προβλήματα παραγωγής, έγινε κερδοφόρα, ενώ με ένα απίστευτο ράλι στην τιμή της μετοχής της μέσα στο 2020 πλέον έχει φτάσει να αξίζει σχεδόν 700 δισεκατομμύρια δολάρια, όταν η αξία της Volkswagen είναι περίπου 70 δισεκατομμύρια δολάρια.
Βέβαια το γερμανικό group πουλάει πολύ περισσότερα αυτοκίνητα.