Η Mercedes θα καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από την γκάμα της, κίνηση η οποία θεωρείται δεδομένο ότι θα γίνει καθώς θα στρέφεται ολοένα και περισσότερο στα ηλεκτρικά μοτέρ, με το ερωτηματικό να είναι πότε θα έρθει αυτή η στιγμή – ορόσημο για τη γερμανική μάρκα.
Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα η εταιρεία επιταχύνει τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, με αποτέλεσμα να απομακρύνεται συνεχώς από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, μέχρι το τέλος της δεκαετίας δε θα πωλείται καμία νέα Mercedes με συμβατικό μοτέρ κάτω από το καπό, τουλάχιστον στις ευρωπαϊκές αγορές.
Mercedes EQC 400 4MATIC: Φυλάκισε αστραπή για τον ηλεκτρισμό της
Αν και πρόκειται για διαρροή, πρόκειται για ένα σενάριο που δείχνει πολύ ρεαλιστικό και θα μπορούσε να είναι ο σχεδιασμός των Γερμανών. Άλλωστε υπάρχουν πολλές εταιρείες οι οποίες έχουν κάνει σχετικές ανακοινώσεις. Σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις ο χρονικός ορίζοντας που βάζουν για την κατάργηση των συμβατικών μοτέρ είναι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε ή εναλλακτικά η αρχή της επόμενης.
Προς το παρόν, αυτό που μπορούμε να δούμε από τη Mercedes είναι ότι μέσα στα επόμενα χρόνια, όλα τα μοντέλα της θα αποκτήσουν τουλάχιστον μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ακόμα, εκτός από τα συμβατικά σύνολα η Mercedes θα καταργήσει και τα plug-in υβριδικά.
Τα παραπάνω ισχύουν κυρίως για τις ευρωπαϊκές αγορές και μάλιστα για χώρες που μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουν ιδιαίτερα εκτεταμένες υποδομές γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε η μάρκα θα συνεχίσει να δίνει κάποιες επιλογές με θερμικό κινητήρα. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η Κίνα.
Στη Mercedes πιστεύουν ότι παρά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εκεί, θα υπάρχει ζήτηση για κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2030. Η λύση στην οποία προσανατολίζονται είναι να υπάρχει παραγωγή κάποιων μοντέλων σε τοπικό επίπεδο. Άλλωστε πρόκειται για τόσο μεγάλη αγορά που μπορεί να υποστηρίξει μία τέτοια κίνηση, από οικονομικής άποψης.