Την έναρξη παραγωγής της νέας Fabia ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα η Skoda. Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία η νέα Fabia κατασκευάζεται στην ιδιαίτερη πατρίδα της και συγκεκριμένα στο κεντρικό εργοστάσιο που βρίσκεται στη Μπλάντα Μπόλεσλαβ.
Η νέα Fabia μοιράζεται την ίδια γραμμή παραγωγής με τα Scala και Kamiq. Για την υποδοχή της νέας Fabia στο εν λόγω η Skoda πραγματοποίησε μια επένδυση μαμούθ ύψους 110 εκατομμυρίων ευρώ, ώστε να εκσυγχρονιστεί και να αυτοματοποιηθεί η διαδικασία της παραγωγής.
Στην ελληνική αγορά η νέα Fabia αναμένεται να κάνει απόβαση προς το τέλος του έτους, ενώ ο τιμοκατάλογος της θα ανακοινωθεί πριν το λανσάρισμα της.
Η Fabia τέταρτης γενιάς έχει ανεγερθεί πάνω στην πλατφόρμα MQB-A0 του Ομίλου Volkswagen. Έτσι για πρώτη φορά το μήκος της ξεπερνάει τα 4 μέτρα (4.108 χλστ.). Παράλληλα χάρη στη νέα πλατφόρμα αυξήθηκαν οι χώροι για τους επιβάτες, μεγάλωσε το πορτμπαγκάζ στα 380 λίτρα, ενώ μπόρεσε να υιοθετήσει εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης.
Αν αδειάσει η μπαταρία του ηλεκτρικού περιπολικού Skoda Enyaq iV σε καταδίωξη; Πόση αυτονομία έχει;
Για την ιστορία να πούμε ότι η πρώτη Fabia λανσαρίστηκε το 1999, ακολούθησε το 2007 η δεύτερη γενιά και το 2014 η τρίτη γενιά. Αθροιστικά η Fabia έχει σημειώσει πάνω από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι το εμπορικότερο μοντέλο της Skoda μετά την Octavia.
Στη γκάμα κινητήρων της νέας Fabia υπάρχουν μόνο βενζίνης. Ο λόγος για δυο «χιλιάρηδες» τρικύλινδρους ατμοσφαιρικούς MPI (65 και 80 ίππων) και δυο turbo TSI ενός λίτρου (95 και 110 ίππων). Όλοι τους ανήκουν στη νέα γενιά κινητήρων EVO του Ομίλου Volkswagen.
Για πρώτη φορά κάτω από το εμπρός καπό της Fabia τοποθετείται ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 150 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.