Οι οδηγοί πήραν θέση για τον πρώτο sprint αγώνα στην ιστορία της Formula 1, με βάση το χρόνο που έκαναν την Παρασκευή στις κατατακτήριες. Ο καιρός στη βρετανική πίστα ήταν εξαιρετικός και μόνο ο άνεμος ήταν λίγο αυξημένος σε σχέση με την Παρασκευή.
Όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα ο Verstappen έκανε καλύτερη εκκίνηση και άφησε πίσω τον Hamilton. Ο Βρετανός προσπάθησε να αντιδράσει στον πρώτο γύρο όμως χωρίς αποτέλεσμα. Πιο πίσω ο Perez κατάφερε να περάσει τον Ricciardo και να μπει ανάμεσα στις McLaren, ενώ την καλύτερη εκκίνηση όλων έκανε ο Alonso, ο οποίος κέρδισε έξι θέσεις και ανέβηκε στην πέμπτη. Τα μοναδικά περιστατικά της εκκίνησης ήταν μία μικρή επαφή ελαστικών μεταξύ Russell – Sainz και μία επίσης μικρή επαφή μεταξύ Schumacher – Mazepin.
Sprint αγώνες. Όλοι γι’ αυτό μιλάνε, όμως τι είναι τελικά;
Αν και οι πρώτοι γύροι κυλούσαν σχετικά ήρεμα, στον έκτο είχαμε δράμα. Στην έξοδο του συμπλέγματος Maggots, Becketts, Chapel ο Μεξικανός ήταν πίσω από τους Alonso και Norris. Κατά συνέπεια ο αέρας που έφτανε στο μονοθέσιό του είχε πολλές αναταράξεις και δεν μπορούσε να του προσφέρει την απαραίτητη κάθετη δύναμη. Έτσι, όταν πάτησε το γκάζι για την ευθεία Hangar που ακολουθούσε, το πίσω μέρος έχασε την πρόσφυση, βρέθηκε να υπερστρέφει και κατέληξε εκτός αγωνιστικής διαδρομής. Αν και το μονοθέσιο της Red Bull δεν τραυματίστηκε, ο Μεξικανός μετά από αυτό έπεσε στις τελευταίες θέσεις.
Πιο μπροστά αυτός που εμπλεκόταν συνέχεια σε μάχες ήταν ο Alonso. Αρχικά είχε μία μάχη διαρκείας με τον Ricciardo, από την οποία ο Αυστραλός βγήκε νικητής, ενώ λίγο αργότερα με τον οδηγό της Alpine βρέθηκε να παλεύει ο Vettel. Ωστόσο, ο Alonso τελικά κατάφερε να υπερασπιστεί τη θέση του.
Στην κορυφή ο Verstappen είχε διαφορά τριών δευτερολέπτων από τον Hamilton οπότε δεν ανησυχούσε. Αντίθετα, οι μηχανικοί του ανησυχούσαν για τα ελαστικά. Παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για τη μεσαία γόμα και όχι τη μαλακή, η φθορά είχε αρχίσει να γίνεται έντονη, οπότε ο Ολλανδός δέχθηκε εντολή να αποφεύγει τα kerbs.
Αυτό δεν άλλαξε το αποτέλεσμα έτσι ο Verstappen πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, με τον Hamilton δεύτερο και τον Bottas τρίτο. Αυτοί ήταν οι μοναδικοί οδηγοί που πήραν και βαθμούς. Τρεις για τον Vesrtappen, δύο για τον Hamilton και ένας για τον Bottas. Στην ίδια θέση με εκείνη που εκκίνησε, την τέταρτη, τερμάτισε ο Leclerc, μπροστά από τις δύο McLaren των Norris και Ricciardo.
Ο Alonso τειλκά τερμάτισε έβδομος μπροστά από τον Vettel, οπότε αυτή η μάχη αναμένεται να συνεχιστεί και στον κυρίως αγώνα. Ο Russell τερμάτισε ένατος, χάνοντας μόνο μία θέση, μπροστά από τον Ocon.
Στην ενδέκατη θέση περιορίστηκε ο Sainz, αφήνοντας πίσω τον Gasly. Raikkonen και Stroll είδαν την καρό σημαία από τις θέσεις 13 και 14, με τους Giovinazzi και Tsunoda στο 15 και 16. Latifi, Schumacher και Mazepin ήταν οι τελευταίοι που τερμάτισαν, ενώ ο Perez δεν είδε καρό σημαία αλλά μπήκε στα pits για να εγκαταλείψει.
Η παραπάνω σειρά τερματισμού των οδηγών στον αγώνα sprint, είναι και εκείνη με την οποία θα εκκινήσουν τον κανονικό αγώνα της Κυριακής. Επιπλέον, η pole position για το Γκραν Πρι Βρετανίας καταχωρείται στα στατιστικά του Verstappen. Οι οδηγοί θα έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών, ανεξάρτητα σε ποια θέση βρίσκονται.
Μετά τον αγώνα οι τρεις πρώτοι επιβιβάστηκαν σε ένα φορτηγό με ανοιχτές και τις δύο πλαϊνές πλευρές του, ώστε να κάνουν το γύρο της πίστας. Ταυτόχρονα, εκεί έγινε και η καθιερωμένη συνέντευξη, με τις ερωτήσεις να γίνονται από τον πρωταθλητή του 2009, Jenson Button.
Πριν αρχίσουν οι ερωτήσεις ο Button πέρασε ένα δάφνινο στεφάνι στο λαιμό του Verstappen. Πρόκειται για μία παράδοση η οποία υπήρχε στη Formula 1 από το 1950 που ξεκίνησε ως θεσμός μέχρι και το 1985, όμως στην πορεία σταμάτησε.
Ο αγώνας της Κυριακής είναι προγραμματισμένος για τις 17:00, ώρα Ελλάδας.