Για πρώτη φορά στην ιστορία του Tiguan διατίθεται εξηλεκτρισμένο ή αλλιώς plug-in hybrid.
Μοτέρ
Πέρα από τον κινητήρα των 1,4 λίτρων 150 ίππων, συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 85 kW με μπαταρία ιόντων λιθίου 9.2 kWh.
Συνολική απόδοση 245 ίππους με 400 Nm ροπής, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Oτι πρόκειται για την υβριδική έκδοση με φόρτιση από εξωτερική παροχή, αυτό γίνεται αντιληπτό από την υποδοχή στο μπροστινό αριστερό φτερό καθώς και στην ένδειξη eHybrid στο δεξί μέρος του καπό των αποσκευών.
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δεν φέρει διαφορές από τις άλλες εκδόσεις ενώ οι 20άρες ζάντες με ελαστικά 225/40 ταιριάζουν στη γερμανική σιλουέτα, με τις αναρτήσεις να περιορίζουν στο να «περάσουν» στο εσωτερικό τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.
Με το ηλεκτρικό μοτέρ το plug-in Tiguan μπορεί να κινηθεί έως 50 χλμ.
Mετά από εκεί αναλαμβάνει ο θερμικός κινητήρας και θα γεμίσει με έκπληξη τον οδηγό όταν θα δει στο κομπιούτερ να αναγράφει τα 7.8 λίτρα/100 χλμ. ως μέση κατανάλωση για ένα αυτοκίνητο με βάρος πάνω από 1.800 κιλά και 4.5 μ. μήκος.
Ζαχαρώνεις το Volkswagen Tiguan R; Βγήκε υποκατάστατο χωρίς τη γλύκα των 320 ίππων!
Και όμως παρά το μέγεθός του και το βάρος του το αυτοκίνητο κινείται ιδιαίτερα φιλικά ενώ έχοντας επιλέξει στο κιβώτιο την επιλογή «Β» γίνεται ανάκτησης ενέργειας τόσο κατά το φρενάρισμα, όσο και σε κάθε άφημα του γκαζιού.
Να αναφέρουμε επίσης την πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Ο κινητήρας πρόθυμος σε κάθε «πρόσταγμα» ακόμα και στα εθνικά δίκτυα
Κινείται «αρχοντικά» θα λέγαμε, με όλους τους ενοχλητικούς θορύβους να μένουν εκτός (ακόμα και αυτός της ηλεκτροκίνησης) με τους επιβάτες να απολαμβάνουν την όποια διαδρομή μέσα σε ένα φροντισμένο περιβάλλον με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής, που θέλει κάποια εξοικείωση σε ο,τι αφορά τη λειτουργία της.
Φαρδιά και άνετα καθίσματα και χώροι για πέντε επιβάτες, που όμως με μειωμένο χώρο αποσκευών λόγω μπαταρίας στο δάπεδο, κάτω από την μοκέτα, που ανέρχεται στα 476 λίτρα, με 45 λίτρα δοχείο καυσίμου που επαρκούν για περισσότερα από 560 χλμ. σε συνδυασμό με τις δύο πηγές ενέργειας.
Απουσιάζει και η ρεζέρβα καθώς δεν υπάρχει χώρος. «Έπεσε» θύμα» της υβριδικής τεχνολογίας…αλλά σε ένα SUV δεν είναι απαραίτητη, καθώς η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σου δίνει τη δυνατότητα –σε στιγμές- να αφήσεις πίσω σου το μουντό ασφαλτοτάπητα.
Το οδηγικό μενού περιλαμβάνει 5 επιλογές, Eco, Comfort, Norma, Sport, Individual πλέον του προγράμματος GTE, ενω στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τ συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε τα 205 χλμ./ώρα σε ο,τι αφορά την τελική ταχύτητα και τα 7.5 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 με 42 γρ,/χλμ. σε εκπομπές σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Για τη φόρτιση της μπαταρίας από οικιακό ρεύμα απαιτούνται γύρω στις 5-6 ώρες.
Στο δια ταύτα λοιπόν το Tiguan eHybrid σε χαλαρώνει πίσω από το τιμόνι, είναι όλο αυτό που σου μεταφέρει η ηλεκτρική ενέργεια ειδικά όταν κινείσαι στην πόλη και φυσικά θα σε ικανοποιήσει όταν αποδράσεις από το κλεινόν άστυ.
Tιμές από 40.950 ευρώ