Συνδρομή θα χρειάζεται να πληρώνει ο κάτοχος μιας Mercedes – Benz EQS αν θέλει να εκμεταλλευτεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, την τετραδιεύθυνση.
Το ηλεκτρικό μοντέλο των Γερμανών το οποίο θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα τους στα αυτοκίνητα που κινούνται με μπαταρία, είναι εξοπλισμένο με πάρα πολλές τεχνολογικές λύσεις, μία από τις πιο προηγμένες είναι η δυνατότητα να στρίβουν οι πίσω τροχοί. Εν τούτοις, δεν πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που θα διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό ή έστω κάποιος θα μπορεί να το προσθέσει, απλά κάνοντας τη σχετική επιλογή από τη λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό. Για να υπάρχει η σχετική δυνατότητα θα πρέπει ο κάτοχος να πληρώνει συνδρομή.
Έτοιμη η πρώτη Mercedes EQS-Ποιος τυχερός θα την πάρει;
Βέβαια, αυτό εξαρτάται και από την εκάστοτε αγορά. Σε άλλες περιοχές θα ακολουθείται το μοντέλο της συνδρομής και σε άλλες όχι. Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες δε θα ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία. Εκεί, η τετραδιεύθυνση είναι ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα προσφέρεται εξ’ ορισμού στην EQS, με τους πίσω τροχούς να έχουν την ικανότητα να στρέφονται μέχρι και κατά 10 μοίρες.
Το πόσο θα στρίβουν οι πίσω τροχοί είναι ακόμα ένα χαρακτηριστικό που θα διαφοροποιείται ανάλογα την περιοχή. Έτσι, αντί για 10 μοίρες στρίψιμο που θα απολαμβάνουν οι Αμερικανοί αγοραστές, σε άλλες χώρες αυτό το νούμερο θα περιορίζεται στις 4.5 μοίρες. Άλλο παράδειγμα είναι ότι στη Γερμανία η σχετική δυνατότητα θα φτάνει τις 10 μοίρες, αλλά θα μπορεί να ξεκλειδωθεί μόνο με την λήψη update που το αυτοκίνητο θα παίρνει μέσω internet.
Αυτό που πρέπει να σημειώσουμε είναι ότι όλες οι EQS έχουν τα απαραίτητα εξαρτήματα ώστε να στρίβουν οι πίσω τροχοί, όμως αυτή η δυνατότητα θα ενεργοποιείται μόνο με το κατάλληλο λογισμικό.
Η συνδρομή στη Γερμανία θα κοστίζει 489 ευρώ για ένα έτος ή 1.169 ευρώ για τρία έτη, όμως υπάρχει η προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με την κάμερα 360 μοιρών η οποία είναι προαιρετικός εξοπλισμός και κοστίζει 1.130 ευρώ.
Η EQS διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Την EQS 450 με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, 330 ίππους και 568 Nm ροπής και την EQS 580 με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 520 ίππους και 854 Nm ροπής.