Εκκίνηση βγαλμένη από το Spa του 1998 θύμισε εκείνη στην Ουγγαρία, με τα μονοθέσια να συγκρούονται σα συγκρουόμενα σε λούνα παρκ και την κατάταξη να ανακετεύεται τόσο, ώστε ο Ocon να βρεθεί δεύτερος, ο Latifi έκτος, ο Russell όγδοος και ο Schumacher δέκατος.
Από το πρωί στην πίστα έβρεχε οπότε η όποια γόμα είχε στρωθεί, ξεπλύθηκε. Η F3 αγωνίστηκε με βροχή, στη συνέχεια το Porsche Cup έγινε σε στεγνές συνθήκες όμως πριν την εκκίνηση της F1 άρχισε πάλι να βρέχει.
Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας-Κατατακτήριες: Pole-μισή νίκη για Hamilton
Έτσι, τα μονοθέσια παρατάχθηκαν με ενδιάμεσα ελαστικά στο grid.
Όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα ο Hamilton έφυγε καλά κρατώντας την πρωτοπορία. Αντίθετα, ο Bottas έκανε πολύ κακή εκκίνηση. Αυτό πυροδότησε μια σειρά από γεγονότα. Το πρώτο ήταν ότι τον προσπέρασαν οι δύο Red Bull των Verstappen και Perez από τα αριστερά, ενώ ακολούθησε ο Gasly ο οποίος πρόλαβε να βρεθεί δίπλα του. Ταυτόχρονα, από τα δεξιά τον προσπέρασε ο Norris με τη διαφορά να είναι τόσο μεγάλη, ώστε φτάνοντας στην πρώτη στροφή η McLaren να είναι εντελώς μπροστά.
Εδώ είναι που ξεκίνησε το ντόμινο. Ο Bottas άργησε να φρενάρει, μπλοκάρισε τους τροχούς του, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό και έπεσε πάνω στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του Norris. Λόγω αυτού ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο της MCL35M και χτύπησε με δύναμη το δεξί μέρος της Red Bull του Verstappen. Με τον μπροστά αριστερά τροχό πλέον σπασμένο ο Bottas ήταν επιβάτης στο δικό του μονοθέσιο, το οποίο χτύπησε με δύναμη τη Red Bull του Perez στα δεξιά.
Βλέποντας αυτά ο Gasly αναγκάστηκε να ανοίξει πάρα πολύ την τροχιά του βγαίνοντας εκτός πίστας, όμως κατάφερε να αποφύγει τα χειρότερα.
Ταυτόχρονα, λίγα μέτρα πιο πίσω, στην κορυφή της στροφής 1 ο Stroll χτυπούσε τα δεξιά της Ferrari του Leclerc με πολλή δύναμη. Ο Καναδός έχασε και αυτός το φρενάρισμα και μπλοκάρισε τους τροχούς του. Από την επαφή τους καταστράφηκε εντελώς ο μπροστά αριστερά τροχός της Aston Martin και το ψυγείο της SF21 στα δεξιά. Λόγω του χτυπήματος που δέχτηκε το μονοθέσιο του Leclerc έπεσε με τη σειρά του σε εκείνο του Ricciardo και λειτούργησε ως μοχλός, κάνοντάς το να περιστραφεί κατά 180 μοίρες και να σταματήσει με φορά ανάποδη προς την πίστα.
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και δύο γύρους αργότερα να βγει κόκκινη σημαία, διακόπτοντας τον αγώνα ώστε να καθαριστεί η πίστα. Ταυτόχρονα η κατάταξη ήρθε τα πάνω-κάτω, μια ματιά στην εικόνα που ακολουθεί είναι αρκετή.
Ωστόσο, το δράμα δεν είχε τελειώσει…