Μετά από αρκετή αναμονή η Opel σήμερα αποκάλυψε, το ιδιαίτερα σημαντικό για την ίδια, νέο Mokka.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρεία το Mokka δεύτερης γενιάς χαράζει νέα ρότα για την Opel σε επίπεδο τεχνολογίας, εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης.
Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο το νέο Mokka είναι 12,5 εκ. μικρότερο με το μήκος του πλέον να διαμορφώνεται στα 4,15 μέτρα καθιστώντας το ιδιαίτερα ευέλικτο μέσα στην πόλη. Ωστόσο το μεταξόνιο του μεγάλωσε κατά 2 χλστ. ωφελώντας του χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ διατηρήθηκε στα 350 λίτρα. Το εμπρός και πίσω του άκρο έχει μικρύνει 61 χλστ. και 66 χλστ. αντίστοιχα, ενώ 10 χλστ. προστέθηκαν στο πλάτος.
Σημειώστε ότι το νέο Mokka είναι δομημένο στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) του Ομίλου PSA, στον οποίο ανήκει η Opel. Η εν λόγω πλατφόρμα συμβάλει στη μείωση του βάρους ακόμα και μέχρι 120 κιλά, ενώ ενισχύει τη στρεπτική ακαμψία του νέου Mokka (30% στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα δούμε παρακάτω).
Παρατηρήστε τη νέα μάσκα ονόματι “Opel Vizor”, η οποία αντλεί έμπνευση από το πρώτο Manta, ενώ μέσα σε ένα μαύρο πλαίσιο εντάσσονται οι εμπρός προβολείς στα άκρα και στο κέντρο το έμβλημα της Opel. Η νέα φανταχτερή πράσινη απόχρωση σχηματίζει διχρωμία με το μαύρο στο καπό, στην οροφή, στις ζάντες των 18 ιντσών και στις πίσω κολόνες.
Στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα το όνομα του Mokka. Τελευταίας τεχνολογίας IntelliLux LED matrix με 14 φωτεινές μονάδες είναι οι προβολείς, ενώ στάνταρ Led είναι τα εμπρός και πίσω φώτα.
Για πρώτη φορά το Mokka θα διατίθεται και με αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Ο λόγος για το Mokka-e, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων, 260 Nm ροπής και μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh. Από ταχυφορτιστή 100 kW DC η μπαταρία του μπορεί να φτάσει σε ποσοστό 80% εντός μόλις 30 λεπτών.
Με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία 322 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ εξαρτάται ποιο πρόγραμμα οδήγησης είναι επιλεγμένο (Normal, Eco και Sport). Για την επίτευξη της μέγιστης αυτονομίας το νέο Mokka-e περιορίζει την τελική του ταχύτητα στα 150 χλμ./ώρα. Στη γκάμα θα υπάρχουν και αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά προς το παρόν δε γνωρίζουμε ποιοι θα είναι.
Ας περάσουμε στο εσωτερικό του Mokka όπου συναντάμε τη νέα μινιμαλιστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel, ονόματι “Pure Panel”. Δυο εφαπτόμενες και οριζόντια τοποθετημένες οθόνες, μεγέθους έως 10 και 12 ιντσών, απαρτίζουν το ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής, ενώ είναι στραμμένες προς τον οδηγό.
Στη βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει ένας μικρός διακόπτης αντί για λεβιές στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό απελευθερώνοντας περισσότερο χώρο.
Παράλληλα υπάρχει επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση των smartphones, συνδεσιμότητα για αυτά μέσω Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης με κεντρική οθόνη αφής 7 ή 10 ιντσών, εργονομικά καθίσματα ρυθμιζόμενα προς έξι κατευθύνσεις και θερμαινόμενο δερμάτινο κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ.
Το νέο Mokka θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του φετινού καλοκαιριού, ενώ στους επίσημους εκθεσιακούς χώρους της Opel θα φτάσει αρχές του 2021.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.