Το μικρότερο μέλος, στην οικογένεια των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων ID. της Volkswagen, είναι πλέον γεγονός.
Σε πρωτότυπη όμως και όχι παραγωγής μορφής, η γερμανική εταιρεία μας συστήνει το νέο ID. Life. Στόχος της Volkswagen είναι να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή. Για το λόγο αυτό το νέο crossover ID. Life, το οποίο θα λανσαριστεί το 2025, θα κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ.
Αποστολή του είναι να μας δώσει μια πρόγευση για το μοντέλο παραγωγής. Σχεδιαστικά έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς συνδυάζει ρετρό και μοντέρνες γραμμές. Παρατηρήστε τη σχεδόν τετραγωνισμένη καμπίνα του, τα Led εμπρός-πίσω φωτιστικά του σώματα σχήματος “U”, ενώ από πάνω τους υπάρχει και μια λεπτή φωτιζόμενη λωρίδα. Φωτιζόμενα είναι επίσης και τα λογότυπα της Volkswagen εμπρός-πίσω.
Οι εμπρός και πίσω κολόνες έχουν μια ελαφριά κλίση, οι χειρολαβές είναι εντοιχισμένες στο αμάξωμα, απουσιάζουν οι πλευρικοί καθρέπτες λόγω καμερών, ενώ η οροφή του είναι αφαιρούμενη και έχει και το υφασμάτινο υλικό της έχει κατασκευαστεί από 100% ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.
Το εσωτερικό του νέου ID. Life εντυπωσιάζει για πολλούς λόγους. Διαθέτει μια με οθόνη προβολής, η οποία που εκτείνεται από το ταμπλό, καλύπτοντας ολόκληρο το εσωτερικό του εμπρός παρμπρίζ. Μέσω ενός προτζέκτορα μπορεί να προβληθεί σε μια οθόνη 34 ιντσών ακόμα και ταινία, ενώ προσφέρεται μέχρι και κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών.
Volkswagen Futura: Είχε όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες πριν 32 χρόνια
Παράλληλα οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια, ώστε να αράζουν οι πίσω επιβάτες απλώνοντας τα πόδια τους. Τα πίσω καθίσματα μπορούν και αυτά να διπλωθούν, δημιουργώντας ένα επίπεδο κρεβάτι μήκους 2 μέτρων.
Κεντρική οθόνη αφής δεν υπάρχει και το ρόλο του συστήματος πολυμέσων αναλαμβάνει το smartphone ή το tablet του οδηγού που κολλάει στο ταμπλό με μαγνήτη. Μέσω ενός λειτουργικού συστήματος η φορητή συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των περισσότερων βασικών χαρακτηριστικών του οχήματος.
Το νέο ID. Life έχει ανεγερθεί σε μια μικρότερη παραλλαγή της γνωστής πλατφόρμας MEB, που χρησιμοποιεί η Volkswagen για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Μάλιστα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο που κάνει χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας.
Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου ID. Life παράγει 234 ίππους και επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δευτ. Η μπαταρία του, τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρητικότητας 57 kWh, υπόσχεται με μια πλήρη φόρτιση της αυτονομία 400 χλμ. (μέτρηση WLTP).