Τον εξηλεκτρισμό της αειθαλούς και σκληροτράχηλης G-Class αποφάσισε η Mercedes, βάζοντας ακόμα ένα μοντέλο της στην πρίζα.
Ο λόγος για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQG Concept, η οποία πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου. Παρότι μιλάμε για ένα πρωτότυπο μοντέλο, σχεδιαστικά μάλλον δε θα αποκλίνει σημαντικά, όταν εισέλθει τελικά στη γραμμή παραγωγής.
Σε μεγάλο βαθμό μάλιστα έχει διατηρήσει το σχήμα της υφιστάμενης G-Class δεύτερης γενιάς (W463), η οποία χρησιμοποιεί αποκλειστικά κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διαφοροποιείται με τη χαρακτηριστική κλειστού τύπου μάσκα, η οποία είναι φωτιζόμενη.
Παράλληλα Led μπάρες έχουν τοποθετηθεί στις πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος, στην οροφή και στο περίγραμμα της θήκης για τη ρεζέρβα που παραδοσιακά βρίσκεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες και οι ζάντες των 22 ιντσών.
Η Mercedes E-Class γίνεται ηλεκτρική. Αυτή είναι η εντυπωσιακή EQE
Παρότι η G-Class θα ακολουθήσει στο μέλλον κυριολεκτικά το ρεύμα της εποχής δεν σκοπεύει να θυσιάσει τις off-road ικανότητες της που την έχουν καταξιώσει. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η νέα EQG Concept εξακολουθεί να βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας της G-Class, με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και άκαμπτο άξονα πίσω.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά, ξέρουμε όμως ότι θα ενσωματώνει συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με ανεξάρτητη μεταξύ τους λειτουργία, οι οποίοι υπόσχονται τεράστια δύναμη έλξης, αναρρίχησης σε εδάφη με έντονη κλίση και χειρισμό του οχήματος. Ίσως σε ισχύ να ξεπεράσει και την κορυφαία G63.Σημειώστε ότι θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 2 ταχυτήτων.
Όταν ολοκληρωθεί η εξέλιξη της EQG παραγωγής η Mercedes σκοπεύει να την οδηγήσει σε μια απαιτητική διαδρομή στο βουνό Schöckl, ύψους 1.445 μέτρων, στο Γκρατς της Αυστρίας.