Ανάμεσα σε μερικά από τα σημαντικότερα μοντέλα της Ευρώπης που φιλοξενούνται στην έκθεση αυτοκινήτου της Βαρκελώνης, βρίσκεται και το Santa Fe, το μεγαλύτερο από τα SUV που προσφέρει η Hyundai.
Το ανανεωμένο Santa Fe είναι αρκετά εξηλεκτρισμένο, καθώς διατίθεται με υβριδικό αλλά και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Μάλιστα είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai που έφτασε στην Ευρώπη με το τεχνολογίας Smartstream υβριδικό αλλά και το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρα 1.6 T-GDi, από ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων και από μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1.49 kWh.
Το υβριδικό Santa Fe συνδυαστικά αποδίδει 230 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί τον ίδιο βενζινοκινητήρα με το υβριδικό, αλλά ηλεκτροκινητήρα 91 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13.8 kWh. Αποκλειστικά τετρακίνητο το plug-in υβριδικό Santa Fe παράγει 265 ίππους και 350 Nm ροπής.
Δείτε ακόμα
Τόσο το υβριδικό όσο και το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης είναι διαθέσιμα με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, το οποίο προσφέρει βελτιωμένη μετάδοση και απόδοση καυσίμου.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDi Smartstream είναι ο πρώτος κινητήρας της Hyundai που χρησιμοποιεί την τεχνολογία συνεχούς μεταβλητής βαλβίδας (CVVD) και διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP EGR) για περαιτέρω βελτιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου.
Παρότι κάποιοι επιμένουν ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πεθάνει η Hyundai τους διαψεύδει. Στη γκάμα του Santa Fe υπάρχει και ο αναβαθμισμένος Smartstream τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2.2 λίτρων, ο οποίος απέκτησε νέο αλουμινένιο μπλοκ με αποτέλεσμα να μειωθεί το βάρος του κατά 19,5 κιλά.
Διάφορα τμήματα του έχουν βελτιωθεί συμπεριλαμβανομένου για παράδειγμα του εκκεντροφόρου άξονα για μείωση της εσωτερικής τριβής και βελτίωση της συνολικής απόδοσης καυσίμου, ενώ έχει εξοπλιστεί με ένα νέο σύστημα ψεκασμού 2.200 bar.
Αποδίδει 202 ίππους και 440 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Στη φαρέτρα του έχει επίσης το νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 8 σχέσεων DCT.
Υπενθυμίζουμε ότι το ανανεωμένο Santa Fe είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη που είναι δομημένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς, η οποία βελτιώνει την απόδοση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις του οχήματος. Η Hyundai δηλώνει επίσης ότι η νέα πλατφόρμα μειώνει το βάρος, παρέχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, συμβάλει σε μια άνετη εμπειρία οδήγησης με λιγότερους κραδασμούς και θορύβους. Επιπλέον αυξάνει το χώρο των αποσκευών, ενώ προσφέρει 3 εκ. και 4 εκ. περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων αντίστοιχα.