Όλοι από κάπου ξεκινάνε μέχρι να καταφέρουν να χτίσουν ένα όνομα, όπως για παράδειγμα η νεοσύστατη Bermat, η οποία μας συστήνει το GT, το πρώτο της μοντέλο παραγωγής.
Η εταιρεία με έδρα το Ροβερέτο της γειτονικής Ιταλίας, πήρε το όνομά της από τα αρχικά του ιδρυτή της, Matteo Bertezzolo. Το νέο Bermat GT λοιπόν είναι ένα όχημα που φιλοδοξεί να κάνει καριέρα αποκλειστικά μέσα στην πίστα, αν και αργότερα θα ακολουθήσει η έκδοση του για χρήση σε δημόσιους δρόμους, ενώ θα το δούμε και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Η αγωνιστική του έκδοση πάντως εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές της FIA στην κατηγορία CN.
Πάμε πρώτα να παρατηρήσουμε την ομολογουμένως δυναμική του σχεδίαση, η οποία όμως δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο να μας δείξει. Το χαμηλό εμπρός σφηνοειδές τμήμα, οι πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω, οι μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα στρογγυλά Led πίσω φωτιστικά σώματα και η αεροτομή, δημιουργούν ένα ωραίο σύνολο. Πατάει σε 18αρες ζάντες OZ Racing, οι οποίες ντύνονται ελαστικά Pirelli διαστάσεων 245/645 μπροστά και 265/645 πίσω.
Δείτε ακόμα: Τρέμε Ferrari! Κινέζικο hypercar με πάνω από 1.800 ίππους και τελική 420 χλμ./ώρα
Μιλώντας με αριθμούς το νέο Bermat GT έχει μήκος 4.600 χλστ., πλάτος 2.000 χλστ., ύψος 1.200 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. Σημειώνεται ότι αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την JAS Motorsport και σχεδιάστηκε από το Camal Studio.
Στο μινιμαλιστικό εσωτερικό του νέου Bermat GT συναντάμε μπάκετ καθίσματα, έναν οδηγοκεντρικό ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12 ιντσών και ένα στρογγυλό χειριστήριο στο κέντρο του ταμπλό.
Η «καρδιά» του Bermat GT είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας με ισχύ από 325-406 ίππους και ροπή έως 450 Nm. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Για τις επιδόσεις του ξέρουμε μόνο ότι μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός περίπου 4 δευτ., ενώ σίγουρα ρόλο παίζει και το χαμηλό βάρος των 1.100 κιλών. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2022.