Premium μοντέλο που κλείνει το μάτι και στους οπαδούς της ΑΕΚ με κινητήρα ενός λίτρου, 3κύλινδρο, απόδοσης 110 ίππων με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, .
Ένα αυτοκίνητο που πέρα από το design το οποίο είναι αποκλειστική υπόθεση ενός εκάστου σε ο,τι έχει σχέση με τον αν αρέσει η όχι, έχει στυλ και ποιότητα που ξεχωρίζει στο εσωτερικό.
Ειδικά στο μπροστινό μέρος όπου εκδηλώνεται όλη η σχεδιαστική επιθετικότητα του Α1 με τη μάσκα, και τους αεραγωγούς στα άκρα του προφυλακτήρα, είναι σημεία που μαγνητίζουν τα βλέμματα.
Επιπλέον η διχρωμία της οροφής προσθέτει στην όλη εμφάνιση, όπως η πίσω διακριτική αεροτομή και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Σε ο,τι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις το Α1 «κινείται» σε μήκος/πλάτος/ύψος με 4.029 χλστ./1.740 χλστ./1.433 χλστ. με το βάρος του να βρίσκεται στα 1.090 κιλά και 335 χώρο αποσκευών.
Στο εσωτερικό πέρα την ποιότητα και τα προσεγμένα υλικά κάτι που γίνεται αντιληπτό με το που θα καθίσεις στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι γύρω από τον οδηγό με την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό να έχει κλίση προς τη μεριά του.
Ο Ken Block υπέγραψε με την Audi και ξεπουλάει τα παλιά του αυτοκίνητα
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, πάντα τα μοντέλα της Audi πρόσφεραν και προφέρουν καλή θέση οδήγησης.
Είναι από τα «μυστικά» της ασφαλούς οδήγησης, γιατί τι σημασία έχει αν ο επιβάτης πίσω από τον οδηγό έχει τις ανέσεις του , αλλά ο οδηγός δεν μπορεί να βρει τη θέση που του ταιριάζει. Μη ξεχνάμε ότι αυτός οδηγεί και όχι ο επιβάτης…
Στον τομέα λοιπόν αυτό η Audi ασχέτως μοντέλου δίνει ιδιαίτερη έμφαση.
Επιπλέον για το Α1 είναι πολύ καλή και η περιμετρική ιδιότητα.
Είναι και τα καρό καθίσματα, μια επιλογή επένδυσης που σπάει τη μονοτονία του «μαύρου», με το χειρόφρενο να είναι κλασικός μοχλός, και όχι με μπουτόν.
Το Α1 των φωτογραφιών εξοπλίζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων που από το μπουτόν “view” στο αριστερό μέρος του τιμονιού αλλάζει τις ενδείξεις.
Ο κινητήρας όπως αναφέραμε είναι 110 ίππων. Μπορεί στις χαμηλές στροφές να θέλει λίγο γκάζι παραπάνω, αλλά η όλη ουσία του Α1 είναι να κινείσαι οικονομικά, όχι με στόχο τις «τρελές» επιδόσεις, ευέλικτα εντός των τειχών, με ασφάλεια και σταθερότητα στα εθνικά δίκτυα αλλά κυρίως με στυλ.
Οι αναρτήσεις φιλτράρουν τις κακοτεχνίες ενώ ρόλο σε αυτό «παιζουν» και τα ελαστικά διαστάσεων 195-55
Σε ο,τι αφορά τη μέση κατανάλωση αυτή κυμάνθηκε στα 7.8 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με το κομπιούτερ ταξιδιού.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 203 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 10.5 δευτ. και οι εκπομπές C02 σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 120 γρμ./χλμ.
Στυλ, χαμηλή κατανάλωση, με «παρέα» του τέσσερις κύκλους που σας βάζουν στην κατηγορία των μικρoμεσαίων premium είναι το Α1 TFSI 30 με τις τιμές να ξεκινούν από τα 20.327 ευρώ.