Τέλος δοκιμών για τα νέα ελαστικά που θα χρησιμοποιεί η Formula 1 από το 2022 με ένα test που έγινε στην πίστα Paul Ricard στη Γαλλία.
Η Pirelli έκλεισε τη φάση των δοκιμών για τα ολοκαίνουρια ελαστικά με την ενδιάμεση γόμα, δηλαδή εκείνη που είναι για χρήση σε λίγη βροχή.
Προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί της δοκιμής η πίστα βράχηκε τεχνητά, από τη σχετική εγκατάσταση που διαθέτει.
Ο οδηγός που ανέλαβε να φέρει εις πέρας αυτή τη δοκιμή ήταν ο Daniil Kvyat. Ο Ρώσος αγωνίστηκε στη Formula 1 από το 2013 μέχρι το 2020 με ένα διάλειμμα το 2018, με τις ομάδες της Toro Rosso (AlphaTauri το 2020) και της Red Bull (το 2015 και στους τέσσερις πρώτους αγώνες του 2016). Στην πορεία του ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο. Δεύτερη θέση στην Ουγγαρία το 2015 με Red Bull, τρίτη θέση στην Κίνα το 2016 πάλι με Red Bull και τρίτη θέση στη Γερμανία το 2019 με Toro Rosso.
Στο πλαίσιο της δοκιμής για την Pirelli ο οδηγός έκανε 167 γύρους, βοηθώντας έτσι την ιταλική εταιρεία ελαστικών να συγκεντρώσει πολύτιμα δεδομένα.
Αυτά τα δεδομένα προστέθηκαν στον εντυπωσιακό όγκο που έχει συγκεντρωθεί γύρω από τα νέα ελαστικά 18 ιντσών.
Συνολικά οι Ιταλοί πραγματοποίησαν 28 μέρες δοκιμών φέτος και 12 στα τέλη του 2019 και τις αρχές του 2020, φτάνοντας έτσι στις 36 μέρες δοκιμών συνολικά.
Δείτε ακόμα
Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης έγιναν 10.000 ώρες δοκιμών σε εσωτερικό χώρο, 5.000 ώρες προσομοιώσεων, δημιουργήθηκαν 70 εικονικά πρωτότυπα τα οποία οδήγησαν στυ φυσική κατασκευή 30 διαφορετικών εκδοχών.
Όλα αυτά πέρασαν από 4.267 γύρους με αποτέλεσμα να διανυθούν πάνω από 20.000 χιλιόμετρα, τα οποία είναι πάνω από το μισό της περιφέρειας της Γης.
Τα σετ ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν ήταν 392, δηλαδή 1568 ελαστικά συνολικά.
Στις δοκιμές συμμετείχαν σχεδόν όλες οι ομάδες, ενώ 19 οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να πάρουν γεύση από όσα θα συναντήσουν το 2022. Οι 15 από αυτούς συμμετέχουν κανονικά στο πρωτάθλημα.
Τα νούμερα εντυπωσιάζουν και φτάνοντας η Pirelli στο τέλος δοκιμών, έχει πλέον επαρκή χρόνο ώστε να επεξεργαστεί όλα αυτά τα δεδομένα και να κατασκευάσει τα νέα ελαστικά για το 2022, το οποίο αναμένεται με ανυπομονησία λόγω των πάρα πολλών και ριζικών αλλαγών.