Την 60η επέτειο του ιστορικού 4L μας προσκαλεί να γιορτάσουμε μαζί της η Renault σε μια πολυτελή σουίτα, η οποία δε βρίσκεται σε κάποιο ξενοδοχείο, αλλά πάνω σε τροχούς.
Ελάτε λοιπόν να σας ξεναγήσουμε στο νέο Renault Suite N°4 Concept. Πρόκειται για τη μετεμψύχωση του εμβληματικού 4L, μόνο που στη σύγχρονη έκδοση του είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και με μερικά πιο μοντέρνα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Το καινοτόμο Suite N°4 Concept δημιουργήθηκε σε συνεργασία της Renault με τον Γάλλο σχεδιαστή Mathieu Lehanneur, ο οποίος άντλησε έμπνευση από δυο παράλληλους κόσμους, αυτόν του αυτοκινήτου και της αρχιτεκτονικής.
Διατηρήθηκαν οι ίδιες εξωτερικές διαστάσεις και γραμμές με το θρυλικό 4L, μέσα όμως από μια πιο ρηξικέλευθη οπτική. Το πίσω τμήμα και ο χώρος των αποσκευών έχουν αντικατασταθεί με μεγάλα διαφανή πολυανθρακικά φύλλα που κάνουν ορατό το εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα αφήνουν το φως του ήλιου να διεισδύει.
Παράλληλα η μάσκα αντικαταστάθηκε από ένα γυαλισμένο φύλλο αλουμινίου, ενώ το αμάξωμα είναι επικαλυμμένο με τρία στρώματα χρώματος, που του δίνουν την ορυκτή όψη του τσιμέντου. Στην οροφή βρίσκονται διαφανή ηλιακά πάνελ που βοηθούν στη φόρτιση του ηλεκτρικού συστήματος.
Δείτε ακόμα: Χάλκινο μετάλλιο για το νέο Renault Clio Lutecia! Γιατί έχασε το χρυσό;
Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα και το ταμπλό είναι επενδυμένα με κίτρινο βελούδο, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα, που μοιάζει με κρεβάτι, στρώθηκε ένα χοντρό ραβδωτό ύφασμα σενίλ. Τοποθετήθηκαν επίσης δυο λάμπες και κυλινδρικά μαξιλάρια. Από τη βάση του πορτμπαγκάζ βγαίνει συρταρωτά ένας αποσπώμενος πάγκος. Τη φινέτσα του Suite N°4 Concept εξασφαλίζει το γεγονός ότι όλα τα υλικά στα ενδότερα προέρχονται από κορυφαίους παριζιάνικους κατασκευαστές επίπλων.
Τέλος, να πούμε ότι το Renault 4L, το οποίο έγινε γνωστό με το απλούστερο όνομα 4, έκανε πρεμιέρα το 1961. Ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο οικογενειακό μοντέλο της Renault. Παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1994, ενώ εντός 33 ετών σημείωσε συνολικά πάνω από 8 εκατομμύρια πωλήσεις. Η Renault προσέφερε το 4L σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ το κατασκεύαζε σε 28 χώρες.