Η Bugatti έχει δημιουργήσει την πρώτη, κατασκευασμένη με τη μέθοδο της τρισδιάστατης εκτύπωσης δαγκάνα φρένων από τιτάνιο, η οποία είναι και το μεγαλύτερο αντικείμενο που έχει κατασκευαστεί ποτέ με αυτό το υλικό και αυτόν τον τρόπο.
Η γαλλική εταιρεία από όταν παρουσίασε τη δαγκάνα την έχει υποβάλει σε αρκετές δοκιμές. Τώρα, με το video που έδωσε στη δημοσιότητα θέλει να μοιραστεί ένα μέρος από αυτές τις δοκιμές με την κοινή γνώμη και να μας αφήσει να δούμε πώς γίνεται η εξέλιξη της αυτοκίνησης σε τόσο υψηλό επίπεδο.
Όσον αφορά τα εξωτικά χαρακτηριστικά της δαγκάνας να πούμε ότι ζυγίζει μόλις 2.9 κιλά. Αν αυτό το νούμερο από μόνο του δεν είναι αρκετά εντυπωσιακό, να σας πούμε ότι είναι 40% ελαφρύτερη από εκείνες που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος στη Chiron και ότι τέσσερις τέτοιες καλούνται να επιβραδύνουν, από ταχύτητες που ξεπερνούν τα 400 χλμ./ώρα, ένα αυτοκίνητο σχεδόν 2 τόνων (1.996 κιλά). Μάλιστα, πρέπει να είναι ικανές να το κάνουν όχι μία ή δύο φορές αλλά επαναλαμβανόμενα.
Όσο εντυπωσιακά και αν είναι τα νούμερα, το video είναι αυτό που πραγματικά τραβάει την προσοχή γιατί εκεί βλέπουμε τις συνθήκες που επικρατούν σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Στην προκειμένη περίπτωση οι άνθρωποι της Bugatti έχουν τοποθετήσει τη δαγκάνα σε μια διάταξη η οποία προσομοιάζει το φρενάρισμα μιας Chiron με 375 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα
Στο video βλέπουμε τρία φρεναρίσματα με τη θερμοκρασία του δίσκου κάθε φορά να σκαρφαλώνει και σε πιο υψηλές τιμές, μέχρι που την τελευταία φτάνει τους 1.027 βαθμούς Κελσίου χωρίς να δημιουργείται το παραμικρό πρόβλημα.
Αν αυτό δεν είναι ένα θαύμα της μηχανικής, τότε τι είναι;