Το ID.6 είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, το οποίο όμως παραμένει άγνωστο για το ευρωπαϊκό κοινό.
Ο λόγος είναι ότι δεν πωλείται σε καμία από τις χώρες της Γηραιάς ηπείρου, καθώς αναπτύχθηκε αποκλειστικά για την κινεζική αγορά.
Ένα παράδοξο στοιχείο γύρω από το αυτοκίνητο είναι ότι στην Κίνα η παραγωγή του ID.6 γίνεται από δύο κοινοπραξίες. Η μία είναι η FAW – Volkswagen και ονομάζει το μοντέλο ID.6 CROZZ, ενώ η άλλη είναι η SAIC Volkswagen με το μοντέλο να ονομάζεται ID.6 X.
Η γερμανική εταιρεία από την αρχή διέψευδε κατηγορηματικά την πιθανότητα να γίνει παραγωγή του μοντέλου και για άλλες χώρες εκτός της Κίνας, όμως τώρα είναι ορατή η πιθανότητα το μοντέλο να έρθει στην Ευρώπη.
Οι αριθμοί που εξετάζουν οι υψηλά ιστάμενοι Γερμανοί κάνουν λόγο για 15.000 μέχρι 80.000 αυτοκίνητα μέσα σε μια πενταετία.
Δείτε ακόμα
Προς το παρόν αυτό αποτελεί απλά μια πιθανότητα. Η τελική απόφαση θα ληφθεί σε μερικές εβδομάδες από τους αρμόδιους της Volkswagen, οπότε θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που ανήκει στην οικογένεια ID.
Μία εύλογη απορία που προκύπτει από το ενδεχόμενο διάθεσης του ID.6 στην Ευρώπη είναι αν θα συμβεί το ίδιο και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στις Ηνωμένες Πολιτείες και γενικότερα την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Μάλιστα, δεδομένου ότι πρόκειται για μεγάλο αυτοκίνητο και ξέροντας ποιες είναι σε γενικές γραμμές οι προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού στις Η.Π.Α. το μοντέλο θα μπορούσε να έχει πολύ καλή εμπορική πορεία.
Το Volkswagen ID.6 διατίθεται με δύο επιλογές όσον αφορά το μέγεθος της μπαταρίας και κατά συνέπεια την αυτονομία. Στη μικρότερη η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 62 kWh και σε αυτή η μετάδοση της κίνησης γίνεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Στη μεγαλύτερη η χωρητικότητα ανεβαίνει στις 82 και η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς.
Τι να περιμένουμε άραγε από τη Volkswagen; Θα φέρει το ID.6 στην Ευρώπη;