Οι φήμες αιωρούνται εδώ και πολλά χρόνια για την είσοδο του Volkswagen Group στην κορωνίδα του παγκόσμιου motorsport που δεν είναι άλλη από τη Formula 1.
To τελευταίο όμως διάστημα οι φήμες έχουν γίνει πολύ ΄πιο έντονες καθώς ο βασικός λόγος είναι οι νέοι κανονισμοί που θα ισχύσουν από το 2025.
Από την άλλη υπάρχει έντονη κινητικότητα στις κεντρικές εγκαταστάσεις του ομίλου, στο Βολφσμπουργκ, καθώς παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου 3μήνου για το 2021, με την παραγωγή να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαθεσιμότητα των microchips, που η έλλειψη τους έχει αναστάτωση την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο εργοστάσιο του ομίλου στην Πορτογαλία, ο χώρος πέριξ του εργοστασίου είναι γεμάτος από T-Roc που όμως δεν μπορούν να διοχετευτούν στην αγορά καθώς απουσιάζουν τα microchips.
To ζήτημα λοιπόν της Formula 1 θα τεθεί στο τραπέζι του Εποπτικού Συμβουλίου του Ομίλου Volkswagen στις αρχές Νοεμβρίου.
Μάλιστα, και σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters, στις 12 Νοεμβρίου αναμένεται ψήφισμα του συλλογικού οργάνου για τις επενδύσεις του ομίλου για τα επόμενα 5 χρόνια, δηλαδή μέχρι το 2026.
Στην προοπτική τη εισόδου του ομίλου στη Formula 1, είτε με την Audi είτε με την Porsche (οι δύο μάρκες με τον περισσότερο σπορ χαρακτήρα του ομίλου) το πράσινο φως καλούνται να δώσουν οι τεχνικοί της Formula 1 για το πώς θα αναπτύξουν τη μονάδα ισχύος νέας γενιάς που θα ξεκινήσει το 2025.
Είναι το συνηθισμένο πράσινο φως που «λύνει» τα χέρια των τεχνικών, με στόχο τη διευκόλυνση από τη Formula 1 στους σημερινούς μηχανικούς των ομάδων Ferrari, Mercedes, Renault και Red Bull Powertrains, με στόχο τη συμφωνία για την εξάλειψη του ακριβού και πολύπλοκου συστήματος ανάκτησης ενέργειας MGU-H.
Εντυπωσιάζουν τα νούμερα από τις δοκιμές των ολοκαίνουριων ελαστικών της Pirelli πριν τη μεγάλη αλλαγή
Και εδώ έρχονται νέες πληροφορίες που θέλουν τη Williams F1 Team να συνεργάζεται με την Porsche στο ζήτημα των κινητήρων.
Μη ξεχνάμε οτι ο Jost Capito που οδήγησε τη Volkswagen με τα Polo WRC σε νίκες και πρωταθλήματα ίσως είναι ο άνθρωπος “κλειδί” στην υπόθεση καθώς είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Williams…
Να θυμίσουμε ότι ο όμιλος έχει δώσει το «παρών» σε κορυφαία παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (Volkswagen Polo WRC, Audi Quattro, Skoda Octavia WRC), Ντακάρ (Volkswagen Touareg, και από το 2022 με το ηλεκτροκίνητο Audi), παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (Audi, Porsche) , αλλά ποτέ στη Formula 1.
Ήρθε η στιγμή για τις μεγάλες αποφάσεις για τον γερμανικό όμιλο; Ο χρόνος θα δείξει…