Όσο η ηλεκτροκίνηση διεισδύει στις ζωές μας, τόσο περισσότερες απορίες δημιουργούνται στο αγοραστικό κοινό, για την εναλλακτική αυτή μορφή ενέργειας.
Ακόμα και οι νέοι άνθρωποι που είναι απόλυτα εξομοιωμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο, έχουν ερωτήματα για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Επιπλέον κάθε μεγάλη αλλαγή, φέρνει πάντα φόβους και ανησυχίες.
Έτσι λοιπόν η Volkswagen Αμερικής δημιούργησε μια σειρά από σύντομα video, στα οποία ο επικεφαλής ηλεκτρικών της οχημάτων, Dustin Krause, απαντά σε βασικές αλλά ουσιώδεις ερωτήσεις της πεντάχρονης κόρης του Harper.
Το πρώτο ερώτημα που του έθεσε ήταν, πώς διαφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τα υπόλοιπα;. Με προσοχή άκουσε τον πατέρα να της εξηγεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δε χρειάζονται καύσιμο αλλά φόρτιση και ότι εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα.
Η δεύτερη ερώτηση της γλυκύτατης Harper ήταν αν μπορούμε να ταξιδέψουμε με ένα ηλεκτρικό μοντέλο, όπως το Volkswagen ID.4. Εντυπωσιασμένη άκουσε τον πατέρα της να μιλάει για το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες του ID.4, το οποίο κατάφερε να κάνει σε μια χώρα (Αμερική) το πιο μακρινό (56.327 χλμ.) και ασταμάτητο ταξίδι που έχει γίνει ποτέ από αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα (μη ηλιακό).
Δείτε ακόμα
Παράλληλα τόνισε ότι στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού το ID.4 για τρία χρόνια έχει δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο δημόσιο φορτιστών Electrify America. Την ενημέρωσε ακόμα ότι το ID.4 Pro έχει αυτονομία 418 χλμ. και ότι ο χρόνος φόρτισης του από ταχυφορτιστή είναι αρκετά σύντομος.
Τελευταία ερώτηση της Harper ήταν, γιατί όλοι πρέπει να οδηγούμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Ο πατέρας της μίλησε για το διαρκώς αυξανόμενο κόστος των καυσίμων, για την προστασία του περιβάλλοντος από τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και για το διασκεδαστικό οδηγικό χαρακτήρα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Volkswagen όμως απαντά και σε διάφορες άλλες συχνές ερωτήσεις που αφορούν τη γκάμα με τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Για παράδειγμα, με συμφέρει να αγοράσω ένα ηλεκτρικό μοντέλο που συνήθως είναι πιο ακριβό;
Η απάντηση είναι ξεκάθαρα ναι, καθώς σε πολλές χώρες δίνεται κρατική επιδότηση, ενώ σε μέσα σε λίγα χρόνια γίνεται απόβαση, χάρη στα χαμηλότερα έξοδα συντήρησης και την απαλλαγή από το δυσβάσταχτο πλέον κόστος των καυσίμων.
Γιατί έχουν λιγότερο συχνά και πιο φτηνά σέρβις τα ηλεκτρικά μοντέλα; Διότι απουσιάζει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και έτσι μειώνονται δραστικά πολλές από τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης. Βέβαια και σε αυτά πρέπει να γίνεται για παράδειγμα αλλαγή ελαστικών και φίλτρου αέρα καμπίνας, αλλά τα απαιτούμενα έξοδα είναι σαφώς λιγότερα.