Η τελευταία παράσταση για έναν από τους κορυφαίους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δίνεται στην Lamborghini Aventador Ultimae.
Πρόκειται για το V12 σύνολο που χρησιμοποιεί η ιταλική μάρκα στο κορυφαίο της supercar. Βασικό χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα είναι ότι λειτουργεί ατμοσφαιρικά, δηλαδή δεν έχει καμίας μορφής υπερτροφοδότηση (turbo η κομπρέσορας), αλλά και κανενός είδους υβριδική υποβοήθηση.
Πρόκειται, δηλαδή, για ένα μοτέρ με φιλοσοφία παλαιότερων ετών και αυτή είναι η ομορφιά του. Ωστόσο, αυτό πρόκειται να αλλάξει πολύ σύντομα.
Με τις προδιαγραφές ρύπων να αλλάζουν ταχύτατα οι Ιταλοί αναγκάζονται να τροποποιήσουν τον κινητήρα τους ώστε να μπορούν να τον χρησιμοποιούν και τα επόμενα χρόνια.
Η λύση στην οποία θα καταφύγουν είναι να τον κάνουν υβριδικό, δηλαδή να προσθέσουν στο σύνολο ένα ηλεκτρικό μοτέρ και την απαραίτητη μπαταρία. Με αυτόν τον τρόπο οι εκπομπές ρύπων θα μειωθούν, ενώ ταυτόχρονα η ισχύς θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα ή μπορεί ακόμα και να αυξηθεί.
Πέρα από το θέμα της παράδοσης, ο ατμοσφαιρικός V12 που κατασκευάζεται στα έγκατα του εργοστασίου στη Sant’Agata Bolognese έχει ένα μοναικό χαρακτηριστικό.
Βαθύ, μπάσο ήχο ο οποίος ακούγεται ως μελωδία στα αυτιά κάθε ερωτευμένου με το αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμα
Αυτό τον ήχο έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε στο video που θα βρείτε στο τέλος του κειμένου.
Το αυτοκίνητο στο οποίο έχει τοποθετηθεί δεν είναι μία ακόμα Aventador αλλά η Ultimae, δηλαδή η τελευταία έκδοση που ξεκίνησε την καριέρα του περίπου πριν από μια δεκαετία.
Έτσι, η Aventador και η ατμοσφαιρική μορφή του V12 των 6.5 λίτρων θα κλείσουν την πορεία τους μαζί.
Η ισχύς εδώ έχει φτάσει τους 780 ίππους και τα 720 Nm ροπής, κατεβάζοντας το χρόνο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 2.8 δευτερόλεπτα και ανεβάζοντας την τελική ταχύτητα στα 355 χλμ./ώρα.
Αυτή είναι μία από τις ελάχιστες φορές που θα μπορέσουμε να δούμε την Aventador Ultimae καθώς θα παραχθούν μόλις 350 μονάδες με coupe αμάξωμα και 250 μονάδες roadster.
Πατήστε play και απολαύστε την τελευταία παράσταση ενός από τους πιο μελωδικούς κινητήρες στην ιστορία της αυτοκίνησης.