Δύο επιλογές λοιπόν για το Suzuki Swift με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτόματο ή με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τη γνωρίσαμε. Σειρά έχει με το μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Μπορεί εντός των τειχών η επιλογή του αυτόματου να είναι πιο ευχάριστη καθώς αποφεύγεις τις πολλές «επαφές» με τον επιλογέα, αλλά από την άλλη υπάρχουν οδηγοί που είναι φανατικοί με το μηχανικό κιβώτιο.
Διαβάστε ακόμα
Για την περίπτωση το Swift με το μηχανικό κιβώτιο πέρα από τη μετάδοση δεν φέρει αλλαγές.
Όλα τα άλλα είναι ίδια, ενώ η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο συνδύαζε διαφορετικό χρώμα οροφής, όπως διακρίνεται στις φωτογραφίες, κάτι που φυσικά υπάρχει και στην αυτόματη έκδοση.
Ο κινητήρας λοιπόν είναι 4κύλινδρος στα 1.2 λίτρα απόδοσης 83 ίππων με 107 Nm ροπής που συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 12βολτη 2,3 kW με μπαταρία χωρητικότητας 0,12 kWh.
Φίλος της πόλης το χειροκίνητο Swift καθώς ήταν με περισσότερη «σπίθα» στις εκκινήσεις εντός των τειχών σε σχέση με την αυτόματη έκδοση. Τρύπωνε παντού με μεγάλη ευκολία και πάρκαρε παντού (σχεδόν) καθώς το μήκος του δε ξεπερνάει τα 3.854 χλστ. σε μήκος.
Η μέση κατανάλωση δε ξεπέρασε τα 5.7 λίτρα/100 χλμ. με τις περισσότερες διαδρομές εντός του αστικού ιστού.
Ο επιλογέας για τη λειτουργία του δε σε βάζει σε σκέψη, κάνοντας τη ζωή σου πίσω από το τιμόνι πιο εύκολη.
Προσπερνάς τα σκληρά πλαστικά που καλύπτουν ταμπλό και πόρτες καθώς το Swift σε ξεναγεί στον κόσμο των gadget καθώς η οθόνη αφής 7 ιντσών είναι πολύ εύκολη στη χρήση. Στο καντράν μεταξύ των δύο οργάνων (κοντέρ/στροφόμετρο) βρίσκεται μια άλλη οθόνη 4.2 ιντσών όπου δείχνει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, τη ροπή του κινητήρα, τις ενδείξεις των ηλεκτρονικών συστημάτων βοήθειας του οδηγού καθώς και μια ακόμα σειρά λειτουργιών.
265 είναι τα λίτρα του πορτμπαγκαζ, με κιτ ελαστικών αντι ρεζέρβας.
Η θέση οδήγησης άνετη, με καλή περιμετρική ορατότητα ενώ στα «νεκρά» σημεία από τις πίσω κολώνες η κάμερα οπισθοπορείας «συνεχίζει» την ενημέρωση.
Με εκπομπές WLPT 107-106 γρμ/χλμ. το Swift κυκλοφορεί στον δακτύλιο, με την τελική ταχύτητα να βρίσκεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 13.1 δευτ.
Συμπερασματικά η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο μας άρεσε περισσότερο σε σχέση με το αυτόματο, καθώς το κάνει πιο «ζωηρό». Είναι βέβαια επιλογή ενός εκάστου, πάντως και τα δύο προσφέρουν οικονομία μετακίνησης ενώ δε θα πουν όχι και για διαδρομές εκτός των τειχών.