Τα ηλεκτρικά έχουν κινητήρα βενζίνης. Μπορεί η παραπάνω πρόταση να ακούγεται εντελώς παράξενη, όμως όχι για όλους.
Υπάρχει ένα ποσοστό του πληθυσμού το οποίο πιστεύει ακριβώς αυτό και μάλιστα είναι μεγαλύτερο από όσο περιμέναμε. Πολύ μεγαλύτερο.
Η Toyota έκανε μια έρευνα η οποία στρέφονταν γύρω από το χώρο της αυτοκίνησης. Σε αυτή ρώτησε μια σειρά ανθρώπων σχετικά με διάφορα ζητήματα, τα οποία περιστρέφονταν κυρίως γύρω από τη μετάβαση προς καθαρότερες μορφές μετακίνησης. Δηλαδή σχετικά με τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά διαφόρων ειδών, αλλά και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υδρογόνο για την κίνησή τους.
Τα ευρήματα ξάφνιασαν δυσάρεστα.
Ο βασικός λόγος έχει να κάνει με μία πολύ κοινή παρανόηση γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 66% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά έχουν και κάποιον κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσοστό, καθώς πρόκειται για 2 στους 3.
Αυτό το ποσοστό προκαλεί εντύπωση καθώς τα ηλεκτρικά πλέον δεν είναι κάτι καινούριο. Έχουν αρχίσει και διαγράφουν σταθερή πορεία στην αγορά, οι πωλήσεις τους ανεβαίνουν συνεχώς και η ενημέρωση γύρω από αυτά γίνεται ολοένα και περισσότερη.
Δείτε ακόμα
Ένας ακόμα λόγος που προβληματίζει αυτό το ποσοστό είναι ότι η ίδια έρευνα είχε γίνει από την Toyota το 2019 και το αποτέλεσμα στη συγκεκριμένη ερώτηση ήταν ακριβώς το ίδιο. Αυτό σημαίνει ότι στο μεσοδιάστημα δεν έχει υπάρξει η κατάλληλη ενημέρωση.
Ακόμα πιο πάνω από το 66% που πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά έχουν κινητήρα βενζίνης, βρίσκεται μια παρανόηση σχετικά με τα υβριδικά αυτοκίνητα. Το 75% του κοινού, λοιπόν, πιστεύει ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα πρέπει να μπαίνουν στην πρίζα. Το συγκεκριμένο νούμερο απασχολεί ιδιαίτερα την Toyota, καθώς έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια που έχει κυκλοφορήσει το Prius, ενώ αυτή τη στιγμή έχει μια εκτεταμένη γκάμα υβριδικών όπως τα Yaris, Yaris Cross, Corolla, C-HR, Prius και RAV4.
Ως ένα βαθμό μπορούμε να κατανοήσουμε ότι η εν λόγω παρεξήγηση προέρχεται από το γεγονός ότι υπάρχουν και τα plug-in υβριδικά (PHEV). Βέβαια ούτε τα PHEV είναι απαραίτητο να μπαίνουν στην πρίζα για την κίνησή τους. Πρέπει να γίνεται ώστε να πετυχαίνουμε χαμηλότερη κατανάλωση και αυτός είναι ο σκοπός τους, όμως δεν αποτελεί προϋπόθεση για την κίνησή τους.
Η Toyota ξεκινάει εκστρατεία ενημέρωσης, ώστε να βοηθήσει το κοινό να ξεδιαλύνει τα πράγματα και να μειώσει τη σύγχυση ανάμεσα σε ηλεκτρικά, διαφόρων ειδών υβριδικά και αυτοκίνητα υδρογόνου, να μειωθούν για παράδειγμα εκείνοι που πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά έχουν κινητήρα βενζίνης.