O εξηλεκτρισμός των μοντέλων έχει βρει στόχο και σε sedan σιλουέτες, όπως η A-Class, ενώ αυτή των φωτογραφιών είναι η Α 250e.
Πως μεταφράζεται λοιπόν αυτό το “e”. Στην προκυμμένη περίπτωση συνδυάζει θερμικό κινητήρα 1.333 κ.εκ., απόδοσης 160 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, μπαταρία 15,6 kWh, με συνδυαστική ισχύ 218 ίππων και 450 Nm ροπής.
Προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Electric, Comfort, Sport, Individual) και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, το οποίο μεταφέρει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς.
Εδώ να αναφέρουμε και τις επιδόσεις, που ενδιαφέρει πολλούς φίλους. Η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 240 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 6.7 δευτ., οι εκπομπές C02 σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP είναι 21 γρ./χλμ., που σημαίνει ελεύθερη κυκλοφορία στο Δακτύλιο, ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, η ένδειξη στο κομπιούτερ έδειξε 5,9 λίτρα/100 χλμ.
Να γυρίσουμε σελίδα και να περάσουμε στα του αμαξώματος. Η μόνη διαφορά με τη hatchback έκδοση της A-Class είναι το πίσω μέρος, με το μήκος να φτάνει τα 4.549 χλστ. έναντι 4.419 της hatchback, με χώρο αποσκευών 345 λίτρων και κιτ επισκευής ελαστικού.
Στα πίσω φτερά υπάρχουν δύο υποδοχές. Η μια υποδοχή είναι για το καύσιμο και η άλλη για την παροχή ενέργειας, που μπορεί να φορτίσει από οικιακό ρεύμα ή και από ταχυφορτιστή.
Επίσης στα εμπρός φτερά βρίσκεται το λογότυπο EQ Power που δίνει το μήνυμα του εξηλεκτρισμού στην κομψή γερμανική σιλουέτα.
Στο εσωτερικό της A 250e, κυριαρχούν δυο εφαπτόμενες λεπτές οθόνες 10,25 ιντσών, που περιλαμβάνουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων MBUX, όπου για την αριστερή οθόνη το ψηφιακό καντράν οι ενδείξεις ρυθμίζονται από τα μπουτόν που βρίσκονται αριστερά του 3άκτινου τιμονιού, ενώ για το infotainment από τα μπουτόν που βρίσκονται στα δεξιά. Επίσης στη βάση της κονσόλας από το touch pad.
Στο δρόμο τώρα. Όταν είναι πλήρως φορτισμένη ο πίνακας οργάνων θα σας δείξει ότι μπορείτε να κινηθείτε με ρεύμα για περισσότερα από 60 χλμ., ενώ έχετε και άλλα 414 χλμ. με γεμάτο βενζίνη το ρεζερβουάρ.
Επίσης μην σας φανεί παράξενο ότι εάν οδηγείτε οικονομικά η A 250e σας επιβραβεύει με επιπλέον χλμ. ηλεκτρικής ενέργειας κάτι που γίνεται αντιληπτό από την ένδειξη στο πίνακα οργάνων.
Μπορεί το μενού οδήγησης να περιλαμβάνει 4 διαφορετικά προγράμματα, αλλά σε προδιαθέτει να οδηγείς οικονομικά, αφού επί της ουσίας αυτό είναι ο ρόλος ενός εξηλεκτρισμένου αυτοκινήτου.
Οδηγείς και έχει τη «συντροφιά» από το ακριβές τιμόνι, τις αναρτήσεις που προσφέρουν άνεση, την πολύ καλή θέση οδήγησης, ενώ απολαμβάνεις –εσύ ως οδηγός, ο συνοδηγός και οι δύο επιβάτες των πίσω θέσεων- τις όποιες διαδρομές μέσα σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον με προσεγμένα υλικά, και με υψηλό βαθμό ηχομόνωσης, έχοντας τη βελόνα του ραδιοφώνου στους 104.9 ακούγοντας όλες τις αθλητικές-και όχι μόνο ειδήσεις-από τον Over FM.
Συμπερασματικά λοιπόν η Α 250e απευθύνεται σε ένα κοινό –οπαδών- των 4θυρών, που μπορεί να σε μεταφέρει καθημερινά σε ένα κύκλο γύρω στα 60 χλμ. χωρίς στάλα βενζίνης και χωρίς να χάνει ο οδηγός κάτι από τη φιλοσοφία της Mercedes. Απεναντίας προσθέτει σε χαλαρότητα και άνεση, συνδυάζοντας οικονομία και οδηγικό ταπεραμέντο, με βάση πάντα τις συνθήκες.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 44.195 ευρώ.