LIVE η κίνηση
CARS
NEW MODELS
TEST DRIVE
AUTO NEWS
TRAVEL
SUPER CARS
CLASSIC CARS
MOTORSHOW
AUTOBEST
CAR OF THE YEAR
SAFETY TIPS
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
NEWS
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
GADGETS
PODCASTS
MOTORSPORT
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
FORMULA 1
WRC
DAKAR
FORMULA – E
MOTO GP
ΑΓΩΝΕΣ
VIDEOS
ΤΙΜΕΣ
MAGAZINE
E-CARS
No Result
View All Result
LIVE η κίνηση
CARS
NEW MODELS
TEST DRIVE
AUTO NEWS
TRAVEL
SUPER CARS
CLASSIC CARS
MOTORSHOW
AUTOBEST
CAR OF THE YEAR
SAFETY TIPS
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
NEWS
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
GADGETS
PODCASTS
MOTORSPORT
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
FORMULA 1
WRC
DAKAR
FORMULA – E
MOTO GP
ΑΓΩΝΕΣ
VIDEOS
ΤΙΜΕΣ
MAGAZINE
E-CARS
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Renault Captur 1.3 TCe
by
Γιώργος Ψαρράς
1 Ιουλίου 2020
in
GALLERIES
Παρατηρήστε τις εντονότερες καμπύλες και τα τονισμένα φτερά.
ADVERTISEMENT
Εμπρός Led φώτα σχήματος “C”.
Το σχήμα “C” εφαρμόστηκε και στα πίσω φωτιστικά σώματα.
To μήκος φτάνει πλέον τα 4.227 χλστ.
Συρτάρι αντί για ντουλαπάκι συνοδηγού.
Ψηλά τοποθετημένος ο λεβιές του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
«Γυμνός» ο βενζινοκινητήρας 1.3 TCe των 130 ίππων.
Με διπλό δάπεδο και εκμεταλλεύσιμο σχήμα ο χώρος αποσκευών.
Σαφώς προτιμότερη η ρεζέρβα από το κιτ επισκευής ελαστικού.
Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει καλή ορατότητα.
Συρόμενο το πίσω ενιαίο έδρανο των καθισμάτων.
Η μεγάλη κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής σε σχήμα tablet.
Tags:
CAPTUR
RENAULT
Share
Tweet
No Result
View All Result
LIVE η κίνηση
CARS
NEW MODELS
TEST DRIVE
AUTO NEWS
TRAVEL
SUPER CARS
CLASSIC CARS
MOTORSHOW
AUTOBEST
CAR OF THE YEAR
SAFETY TIPS
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
NEWS
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
GADGETS
PODCASTS
MOTORSPORT
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
FORMULA 1
WRC
DAKAR
FORMULA – E
MOTO GP
ΑΓΩΝΕΣ
VIDEOS
ΤΙΜΕΣ
MAGAZINE
E-CARS