Σιγά-σιγά τα πρωταθλήματα ξεκινάνε, την Κυριακή έχουμε τον πρώτο αγώνα της Formula 1, αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση για το πώς θα διεξαχθεί το υπόλοιπο πρόγραμμα του WRC.
Οι πληροφορίες διαδέχονται η μια την άλλη αλλά όλα είναι «ανοικτά».
Βέβαια άλλο πράγμα ένας αγώνας στην πίστα και άλλο στις Ειδικές Διαδρομές όπου τα αγωνιστικά αυτοκίνητα διασχίζουν πολλά μέρη με τους θεατές κατά κάποιον τρόπο να είναι ανεξέλεγκτοι.
Οι τελευταίες πάντως πληροφορίες αναφέρουν τα εξής.
Χωρίς να είναι ξεκαθαρισμένη επανεκκίνηση θεωρείται βέβαιο ότι η Σαρδηνία θα διεξαχθεί την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου (αναμένεται έγκριση της FIA) και μετά με το ίδιο πλοίο τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και οι ομάδες θα βάλουν πλώρη ή για το ράλι της Ρώμης ή για το Σαν Ρέμο, βάση πληροφοριών.
Γίνονται μεγάλες προσπάθειες ώστε η Ιταλία να φιλοξενήσει δύο αγώνες του WRC.
Πολύ δυνατά «παίζει» η Εσθονία, μετά την ακύρωση της Λετονίας. Η Γερμανία ετοιμάζεται όπως αρχικά ήταν στο πρόγραμμα, ενώ υπάρχουν αντιδράσεις από τα εργοστάσια στο θέμα της Ιαπωνίας λόγω κόστους.
Τι θα γίνει όμως με την Τουρκία. Από τη γείτονα χώρα υπάρχει σιγή ιχθύος, ενώ δεν αποκλείεται νααντικατασταθεί με το ράλι Ιπρ στο Βέλγιο, μια πολύ δυνατή αγωνιστική χώρα.
Στο τραπέζι έχουν «ρίξει» τις προτάσεις τους και η Κροατία. Μάλιστα το μέρος που έχει επιλεγεί είναι κοντά στην Ιταλία, που όμως αποτελεί καλοκαιρινό προορισμό. Δεν ξέρουμε βέβαια φέτος με όλη αυτήν την ανακατωσούρα που επικρατεί λόγω πανδημίας τι γίνεται εκεί από πλευράς τουρισμού.
Επίσης υπάρχουν και για την Ελβετία που και αυτή έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Στο δια ταύτα, πριν το τέλος της πρώτης εβδομάδας του Ιουλίου η FIAαναμένεται να ανακοινώσει νεότερα καθώς η διοργάνωση ενός ράλι θέλει πολύ περισσότερο χρόνο συντονισμού απ΄ότι η αντίστοιχη στις πίστες.