Με τους τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και τον αντίστοιχο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής να στολίζουν την αίθουσα με τα τρόπαια, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda αλλά και όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ομάδας Toyota Gazoo Racing, ανακοίνωσε στο Τόκιο το πρόγραμμα για τη νέα χρονιά.
Διαβάστε ακόμα
Για το 2022 θα ακολουθήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι με το νέο Yaris R1, εξελιγμένο στη Φινλανδία, στη νέα αυτή εποχή, καθώς από τη νέα χρονιά το WRC καλοσωρίζει την υβριδική τεχνολογία.
Στην πρόκληση του 2022 και με το ντάμπλ στην «τσέπη» σε κάθε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι η ομάδα θα κατεβαίνει με 3 αυτοκίνητα. Σε κάθε αγώνα θα οδηγούν οι Βρετανοί Elfyn Evans -Scott Martin, και οι Φινλανδοί Kalle Rovanperä-Jonne Halttunen.
Το τρίτο αυτοκίνητο θα το οδηγούν εναλλάξ ο Γάλλος 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier, με τον επίσης Γάλλο συνοδηγό Benjamin Veillas, καθώς ο Ingrassia μετά τη νίκη και το πρωτάθλημα που κατέκτησαν με τον Ogier κρέμασε το κράνος του.
Αυτό το Yaris R1 θα το μοιράζονται με τους Φινλανδούς Esapekka Lappi-Janne Ferm.
Θα υποστηρίζει όμως και ένα 4ο Yaris R1 του προγράμματος WRC Challenge Program με οδηγό τον Ιάπωνα Takamoto Katsuta με συνοδηγό τον Ιρλανδό Aaron Johnston.
Ο Jari-Matti Latvala θα ηγείται για δεύτερη χρονιά της προσπάθειας.
Και από τα ράλι στις πίστες και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής όπου η Toyota με το νέο πρωτότυπο GR 10 Hybrid με μοτέρ 3.5 λίτρων V6 turbo, εξελιγμένο στη Γερμανία, στην Κολωνία θα διεκδικήσει και πάλι τον τίτλο με δύο αυτοκίνητα υπο τις οδηγίες του Kamui Kobayashi και με οδηγούς τον Βρετανό Mike Conway, τον Ιάπωνα Kamui Kobayashi και τον Αργεντίνο José María López στο ένα αυτοκίνητο και τους Sébastien Buemi (Ελβετός), Brendon Hartley (Nέο Ζηλανδός) και Ryo Hirakawa (Ιάπωνας) στο άλλο.
Eπιστροφή στα χώματα και στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας όπου συμμετέχει με 4 ολοκαίνουργια Hilux 400 ίππων.
Θα δώσει το παρόν στις 24 ώρες του Νίρμπουργκρινγκ, αγώνας που ακυρώθηκε το 2020 και 2021 λόγω της πανδημίας και για το 2022 είναι προγραμματισμένος τον Μάιο, στο ιαπωνικό πρωτάθλημα ράλι με Yaris GR 4 Rally 4WD, καθώς στα ιαπωνικά πρωταθλήματα πίστας στην κλάση GT500 με Supra, στην Japanese Super Formula καθώς και μια σειρά αγώνων με αυτοκίνητα που «καίνε» υδρογόνο.
ADVERTISEMENT