Ποιος φταίει όταν ένα από τα πιο ικανά για εκτός κίνηση δρόμου αυτοκίνητα, δεν μπορεί να ανέβει ένα δρόμο με πάγο;
Κάποιοι μπορεί να πουν ότι φταίει ο οδηγός, κάποιοι άλλοι θα ρίξουν το φταίξιμο στο αυτοκίνητο και τις ικανότητές του.
Στην πραγματικότητα, όμως, ο μοναδικός φταίχτης οι νόμοι της Φυσικής και τίποτα άλλο.
Στο video που ακολουθεί βλέπουμε ένα Range Rover το οποίο θέλει να ανέβει έναν ανηφορικό δρόμο. Αν και αρχικά φαίνεται να τα καταφέρνει, μόλις φτάνει σε κάποιο σημείο σταματάει να κινείται και από εκεί και μετά δεν μπορεί να κάνει ούτε μέτρο παραπάνω.
Ο οδηγός προσπαθεί ξανά και ξανά, δοκιμάζει να προσεγγίσει την ανηφόρα υπό γωνία μήπως πετύχει καλύτερο αποτέλεσμα όμως η κατάληξη είναι ίδια.
Το βρετανικό SUV δεν μπορεί να ανέβει την ανηφόρα.
Η πρώτη σκέψη που μπορεί να κάνεις κάποιος είναι ότι το αυτοκίνητο δε “φοράει” τα κατάλληλα ελαστικά, με τον οδηγό να βασίζεται αποκλειστικά στην τετρακίνηση, κάτι που έχουμε δει πάρα πολλές φορές να συμβαίνει. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει εδώ, καθώς τα ελαστικά που είναι τοποθετημένα στο Range Rover είναι τα Michelin Alpin, τα οποία είναι χιονολάστιχα. Οπότε αυτός ο παράγοντας αποκλείστηκε.
Όσον αφορά την τετρακίνηση είναι κάτι στο οποίο η Range Rover έχει παράδοση και έχει αποδείξει την αξία της σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα από τα πιο ικανά και έξυπνα συστήματα τετρακίνησης που μπορεί να συναντήσει κάποιος στα SUV Που κυκλοφορούν στην αγορά.
Τότε τι φταίει;
Ο ένας παράγοντας είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει πάγος κάτω από το χιόνι. Αυτό σημαίνει πως όσο καλά και αν είναι τα χιονολάστιχα ή όσο ικανή τετρακίνηση και αν διαθέτει ένα αυτοκίνητα, απλά δεν υπάρχει πρόσφυση.
Όμως το βασικότερο πρόβλημα όλων είναι το βάρος. Όσο πιο βαρύ είναι ένα όχημα, τόσο περισσότερη πρόσφυση χρειάζεται για να κινηθεί. Δεδομένου ότι το Range Rover είναι ένα από τα πιο βαριά αυτοκίνητα της αγοράς, οι πιθανότητες δεν είναι υπέρ του.
Ποιος φταίει λοιπόν; Κανένας πέρα από το βάρος. Ίσως αν ο οδηγός απενεργοποιούσε το traction control να μπορούσε να ελπίζει λίγο περισσότερο, όμως και πάλι δε θα αυξάνονταν σημαντικά οι πιθανότητες.
https://www.youtube.com/watch?v=S8etmpoVgr4
στο αυτοκίνητο και τις ικανότητές του.
Στην πραγματικότητα, όμως, ο μοναδικός φταίχτης οι νόμοι της Φυσικής και τίποτα άλλο.
Στο video που ακολουθεί βλέπουμε ένα Range Rover το οποίο θέλει να ανέβει έναν ανηφορικό δρόμο. Αν και αρχικά φαίνεται να τα καταφέρνει, μόλις φτάνει σε κάποιο σημείο σταματάει να κινείται και από εκεί και μετά δεν μπορεί να κάνει ούτε μέτρο παραπάνω.
Ο οδηγός προσπαθεί ξανά και ξανά, δοκιμάζει να προσεγγίσει την ανηφόρα υπό γωνία μήπως πετύχει καλύτερο αποτέλεσμα όμως η κατάληξη είναι ίδια.
Το βρετανικό SUV δεν μπορεί να ανέβει την ανηφόρα.
Η πρώτη σκέψη που μπορεί να κάνεις κάποιος είναι ότι το αυτοκίνητο δε “φοράει” τα κατάλληλα ελαστικά, με τον οδηγό να βασίζεται αποκλειστικά στην τετρακίνηση, κάτι που έχουμε δει πάρα πολλές φορές να συμβαίνει. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει εδώ, καθώς τα ελαστικά που είναι τοποθετημένα στο Range Rover είναι τα Michelin Alpin, τα οποία είναι χιονολάστιχα. Οπότε αυτός ο παράγοντας αποκλείστηκε.
Δείτε ακόμα
Όσον αφορά την τετρακίνηση είναι κάτι στο οποίο η Range Rover έχει παράδοση και έχει αποδείξει την αξία της σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα από τα πιο ικανά και έξυπνα συστήματα τετρακίνησης που μπορεί να συναντήσει κάποιος στα SUV Που κυκλοφορούν στην αγορά.
Τότε τι φταίει;
Ο ένας παράγοντας είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει πάγος κάτω από το χιόνι. Αυτό σημαίνει πως όσο καλά και αν είναι τα χιονολάστιχα ή όσο ικανή τετρακίνηση και αν διαθέτει ένα αυτοκίνητα, απλά δεν υπάρχει πρόσφυση.
Όμως το βασικότερο πρόβλημα όλων είναι το βάρος. Όσο πιο βαρύ είναι ένα όχημα, τόσο περισσότερη πρόσφυση χρειάζεται για να κινηθεί. Δεδομένου ότι το Range Rover είναι ένα από τα πιο βαριά αυτοκίνητα της αγοράς, οι πιθανότητες δεν είναι υπέρ του.
Ποιος φταίει λοιπόν; Κανένας πέρα από το βάρος. Ίσως αν ο οδηγός απενεργοποιούσε το traction control να μπορούσε να ελπίζει λίγο περισσότερο, όμως και πάλι δε θα αυξάνονταν σημαντικά οι πιθανότητες.