Το νέο SUV της Hyundai το Tucson θα κινείται πλέον με τον αέρα του βραβείου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022 για την Ελλάδα», κυριαρχώντας στην τελική ψηφοφορία των 26 δημοσιογράφων-μελών του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».
Η πληρότητα της γκάμας, αλλά και η εντυπωσιακή αναβάθμιση της ποιότητας του μοντέλου είναι αυτή που τελικά έδωσε το προβάδισμα στο Hyundai Tucson, το οποίο είναι ο φετινός νικητής του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Όπως είναι γνωστό το νέο SUV της Hyundai προσφέρεται τόσο με «εξηλεκτρισμένους» βενζινοκινητήρες και ντίζελ, όσο και σε πλήρως υβριδική έκδοση, αλλά και ως plug in hybrid, με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια καθώς και με συστήματα κίνησης στο μπροστινό ή και στους δύο άξονες.
Διαβάστε ακόμα
Η όλη διαδικασία έγινε διαδικτυακά και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών .
Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, οι οποίοι δήλωσαν τα εξής.
Μιχάλης Παπαδόπουλος
Ειδικότερα, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, εξήρε το ρόλο των δημοσιογράφων-μελών του θεσμού, τους οποίους τους «αισθάνεται συνεργάτες με την ευρεία έννοια», όπως ανέφερε επί λέξει. «Το δικό σας λειτούργημα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη δική μας προσπάθεια στον τομέα των μεταφορών», σημείωσε.
Γνωρίζοντας, λοιπόν, ότι απευθύνεται σε εξειδικευμένους συντάκτες που έχουν αφιερώσει την καριέρα τους στο συγκεκριμένο θέμα υπογράμμισε δύο συγκεκριμένα ζητήματα. Σε ότι αφορά την οδική ασφάλεια, τόνισε πως πρόκειται για εθνικό ζήτημα και μετά από πολλά χρόνια η πατρίδα μας δεν συζητά απλώς, αλλά υλοποιεί ένα στρατηγικό σχέδιο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Μάλιστα, πρόσθεσε ότι με χαρά αναμένει και τις προτάσεις των συντακτών αυτοκινήτου. Πέραν τούτου, ο υφυπουργός έδωσε έμφαση στην προσπάθεια της Κυβέρνησης να βοηθήσει σε σχέση με την ανανέωση του γηρασμένου στόλου οχημάτων που υπάρχει στην Ελλάδα. Επί του προκειμένου σημείωσε ότι οι ταξινομήσεις στα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σύγκριση με το 2020 και υπολογίζεται ότι «αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το πιθανότερο είναι να ενισχυθεί». «Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να στηρίξουμε αυτή την πορεία, που θα κάνει περισσότερο φιλικές τις μετακινήσεις προς το περιβάλλον», κατέληξε, ευχόμενος κάθε επιτυχία στο έργο των δημοσιογράφων-μελών του ΑτΧ , τους οποίους χαρακτήρισε αξιόπιστους, σοβαρούς, συνεπείς, διότι πάνω από όλα αγαπούν αυτό που κάνουν.
Λευτέρης Αυγενάκης
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, (το στέλεχος της κυβέρνησης που μετά από 8 χρόνια έφερε το Ράλλυ Ακρόπολις στα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος) κάλεσε τα μέλη του θεσμού να αναδεικνύουν με την αρθρογραφία τους θέματα που αφορούν την ασφάλεια και να προβάλουν, κυρίως, τα αυτοκίνητα που φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό πλήρη συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ο ίδιος ως λάτρης του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου εξοπλισμού, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, γνωρίζει καλά πόσο σημαντική είναι η προτροπή των συντακτών του Ειδικού Τύπου προς το κοινό να αγοράζει το πιο ασφαλές όχημα που μπορεί. Παρακάλεσε, δε, να εξαίρονται οι καλές πρακτικές που αφορούν στην οδική ασφάλεια, υπογραμμίζοντας ότι τα ρεπορτάζ των συντακτών αυτοκινήτου επηρεάζουν την συμπεριφορά των Ελλήνων στο δρόμο. Ο κ.Αυγενάκης επανέλαβε τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης, και, ειδικότερα το σε σχέση με το δικό του χαρτοφυλάκιο, όσον αφορά το «Ράλι Ακρόπολις».
Σημείωσε πως επανήλθε με πολλές δυσκολίες, ωστόσο, διοργανώθηκε αρτιότατα και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. «Και, ναι, ήρθε για να μείνει», πρόσθεσε. Παράλληλα, προωθούνται ευρύτερα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως έγινε και με το «Ράλι Σταρ», με φιλοδοξία ανάδειξης της νέας γενιάς ταλαντούχων οδηγών στο εθνικό και το διεθνές στερέωμα. Τέλος, ο υφυπουργός στάθηκε στη διοργάνωση με μεγάλη επιτυχία καινοτόμων δράσεων οδικής ασφάλειας και στη συνέχεια επένδυσης, με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, στην ασφαλή οδήγηση, που συνιστά το μόνο δρόμο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Χορηγοί είναι η Εθνική Ασφαλιστική, το Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Αμαρουσίου και το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Χορηγοί επικοινωνίας: περιοδικά Car and Driver και motori.gr. Την όλη διοργάνωση επιμελείται η εταιρία δημοσίων σχέσεων CGC Communication.