Θαυμασμό, έντονη περιέργεια και ίσως λίγη ζήλεια προκαλεί ο Steve Jenny όταν απαντάει στην ερώτηση «τι δουλειά κάνεις;».
Το επάγγελμα του είναι να οδηγεί κάθε hypercar που κατασκευάζει η Bugatti και να διασφαλίζει ότι είναι άψογο ακόμα και στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Από τα χέρια του έχει περάσει το 95% των Bugatti που παράγονται χειροποίητα στο Μολσάιμ της Γαλλίας. Έχει διανύσει πίσω από το τιμόνι των Veyron, Chiron και Divo πάνω από 350.000 χλμ. τα τελευταία 17 χρόνια που εργάζεται για τη Bugatti.
Κάθε εβδομάδα βάζει στο «μικροσκόπιο» του περίπου δυο οχήματα της Bugatti και αποστολή του είναι να διασφαλίσει ότι θα παραδοθούν άψογα στους εκλεκτούς πελάτες, που έχουν πληρώσει τεράστια ποσά.
Κάθε Bugatti που οδηγεί έχει διαφορετική διαμόρφωση, ωστόσο όλες πρέπει να έχουν αψεγάδιαστο και φλογερό οδηγικό χαρακτήρα. Το αφτί του έχει εκπαιδευτεί να ανιχνεύει τον παραμικρό θόρυβο και κραδασμό, ενώ ελέγχει σχολαστικά την ποιότητα κατασκευής. Ο Steve μεγάλωσε στην Αλσατία και πάντα ήθελε να γίνει μηχανικός υψηλών προδιαγραφών, ενώ όταν πήρε το δίπλωμα οδήγησης, κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο για ράλι, με το οποίο συμμετείχε σε αγώνα ως συνοδηγός.
Στη συνέχεια εκπαιδεύτηκε και έγινε επιθεωρητής ποιότητας, ενώ εργάστηκε σε διάσημες εταιρείες όπως η Mahle και η BBS, όπου ανέπτυξε εξαρτήματα αγωνιστικών οχημάτων, τα οποία ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν την πιο βάναυση φθορά, τις υψηλότερες δυνάμεις G και ακραίες θερμοκρασίες.
Δείτε ακόμα
Στις 3 Μαρτίου του 2005 έκανε την πρώτη του βόλτα με Veyron, αλλά δεν την ευχαριστήθηκε, καθώς ήταν συνοδηγός ενός πολύ έμπειρου μηχανικού και έπρεπε να εστιάσει σε πολλές τεχνικές πτυχές.
Οδηγεί κάθε Bugatti σε αυτοκινητόδρομους, σε πόλεις αλλά και μέσα σε πίστες ή αεροδρόμια, όπου εκτελεί περάσματα επιτάχυνσης και σλάλομ. Εκεί οδηγεί με ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 300 χλμ./ώρα, ενώ ελέγχει τη λειτουργία του launch control για αστραπιαίες εκκινήσεις, εκτελεί γρήγορες αλλαγές λωρίδας, φρενάρει δυνατά με 200 χλμ./ώρα και τσεκάρει το ESP. Κάθε test drive διαρκεί έως και πέντε ώρες, ενώ οι Bugatti διανύουν 350-750 χιλιομέτρων στην περιοχή της Αλσατίας.
Ο Steve ελέγχει το βάρος και την απόκριση των πεντάλ, την αίσθηση του τιμονιού και εντοπίζει τυχόν ασυνήθιστους ήχους. Σε ένα λιθόστρωτο δρόμο δοκιμάζει την άνεση και το θόρυβο της ανάρτησης. Στο τελικό στάδιο οι μηχανικοί αλλάζουν το λάδι στο κιβώτιο ταχυτήτων και τους τροχούς, ενώ τοποθετούν το γνήσιο υποπλαίσιο του οχήματος. Ακολουθεί δοκιμαστική οδήγηση μίας ώρας, όπου καλύπτονται 50 χλμ. και τότε σφραγίζεται το «διαβατήριο» της εκάστοτε Bugatti.