Ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν η Hyundai ανακοίνωσε ότι από το 2035 θα σταματήσει να προσφέρει μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης-πετρελαίου).
Το 2035 είναι το πρώτο έτος ορόσημο για τη μεταστροφή της Hyundai, καθώς η καθολική κατάργηση των κινητήρων εσωτερική καύσης θα πραγματοποιηθεί το 2040 και δε θα αφορά μόνο τη Γηραιά Ήπειρο, αλλά τις περισσότερες μεγάλες παγκόσμιες αγορές της.
Στην παραπάνω απόφαση της κορεάτικης εταιρείας έρχεται τώρα να «κουμπώσει» η πληροφορία ότι κλείνει το Κέντρο Ανάπτυξης Κινητήρων, το οποίο βρίσκεται στη Namyang. Τι σημαίνει αυτό; Την αρχή του τέλους για την ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης από τη Hyundai.
Η ομάδα μηχανικών που εργαζόταν για την ανάπτυξη νέων κινητήρων έχει μετατραπεί σε ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης για ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα όλα τα τμήματα που σχετίζονταν με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης πλέον ασχολούνται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση.
Δείτε ακόμα
Σημειώνεται ακόμα ότι στην έδρα του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, όπου απασχολούνται 12.000 άτομα, έχει ιδρυθεί ένα νέο Κέντρο Ανάπτυξης Μπαταριών για τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα.
Στρατηγικής σημασίας για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai είναι η νέα πλατφόρμα E-GMP (Electric Global Modular Platform), την οποία θα χρησιμοποιήσει επίσης η θυγατρική premium Genesis και η Kia. Υπενθυμίζουμε ακόμα ότι έχει ήδη λανσαριστεί το ηλεκτρικό IONIQ 5, ενώ αναμένουμε τα IONIQ 6 και IONIQ 7 το 2022 και 2024 αντίστοιχα.
Πέρα από την ηλεκτροκίνηση η Hyundai σκοπεύει να επενδύσει και σε μια άλλη εναλλακτική μορφή ενέργειας, την υδρογονοκίνηση. Παρότι η σύνδεση μας με την πρίζα γίνεται όλο και πιο επιτακτική, εμείς έχουμε στην καρδία μας το μπάσο ήχο από τις εξατμίσεις των κορυφαίων i30 N, i20 N και Kona N, τα οποία δε μπλέκονται με καλώδια και φορτιστές.