Η 3η Ειδική Διαδρομή της πιο σκληρής περιπέτειας ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ, την 4η Ιανουαρίου έγραψε μια καινούργια σελίδα στην ιστορία του.
Oι Sainz-Cruz με το Audi RS e-tron, ήταν οι ταχύτεροι και ταυτόχρονα οι πρώτοι που με αυτοκίνητο υβριδικής τεχνολογίας σημειώνουν το πρώτο χρόνο σε μια Ειδική Διαδρομή (τι και αν μειώθηκε κατά 100 χλμ. λόγω ξαφνικής νεροποντής, το μήκος της ήταν 255 χλμ)) του Ντακάρ.
Για τον Ισπανό ήταν ο 40ός ταχύτερος χρόνος του σε Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ, αλλά δεν το γιόρτασε καθώς βρίσκεται πολύ πίσω στη γενική κατάταξη, πάντως έγραψε ιστορία, τη στιγμή που οι Loeb-Lurquin έχασαν πολύτιμο χρόνο και θέσεις λόγω σπασμένου άξονα μετάδοσης.
Ο Γάλλος με το αυτοκίνητο του Μπαχρέιν σημείωσε τον 38ο χρόνο 33’34’’ πίσω από τον Sainz τη στιγμή που οι Al Attiya-Baumel με το Toyota Hilux έγραφαν τον 8ο ταχύτερο χρόνο με 5’ 10’’ από την κορυφή.
Ετσι το πλήρωμα της Toyota οδηγεί την κούρσα της ερήμου με διαφορά 37’40’’ από τους Loeb-Lurquin με τον Al Attiya να δηλώνειο ότι ο βασικός αντίπαλος είναι ο Loeb και όχι ο Sainz, με τους αθόρυβους Alvarez-Monleon (Τοyota Hilux) να ακολουθούν στα +42’ 2’’ ενώ οι De Villiers-Murphy (Τοyota Hilux) βρίσκονται στην 4η θέση + 47’29’’ από την κορυφή.
Το πρώτο Audi RS e-tron με τους Ekstrom-Bergvist βρίσκονται 19οι γενικής 1 ώρα 53’ 41’’ από την κορυφή, με τους Sainz-Cruz στην 26η θέση + 2 ώρες 19’ 21’’ με τους Peterhansel-Boulanger στην 71η θέση + 23 ώρες 32’ 14’’ που απλά συμμετέχουν εξελίσσοντας στη «μάχη» το Audi καθώς είναι τόσο πίσω σε χρόνο που δεν καλύπτεται.
Την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου η συνολική διαδρομή από Al Qaisumah-Riyadh είναι 707 χλμ., από τα οποία 465 τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής σε υψόμετρο έως 780 μ. με 7% άμμο, 79% σκληρό χώμα, 12% αμμόλοφους και 2% αποξηραμένο έδαφος.
Στο Dakar Classic η ελληνική συμμετοχή με τους Βαγγέλη Μπερσή-Φώτη Κουτσουμπό (Mitsubishi Pajero) μετά την 3η Ειδική Διαδρομή βρίσκεται στην 114η θέση μεταξύ 142 πληρωμάτων που συνεχίζουν ενώ στις μοτοσυκλέτες ο Βασίλης Μπούρδος βρίσκεται 73ος μεταξύ 144 αναβατών.