Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του πρώτου σκέλους, Riyadh-Riyadh, που μειώθηκε στα 348 χλμ. από τα 404, οι Terranova-Carreras με το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας του Μπαχρέιν, ήταν το πλήρωμα το οποίο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Τη στιγμή που οι Loeb-Lurquin με το άλλο αυτοκίνητο του Μπαχρέιν έχαναν τον προσανατολισμό και τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη από τους Al Rajhi-Orr (Τoyota Hilux) που στην Ειδική Διαδρομή το Σαουδικοαγγλικό πλήρωμα σημείωσε τον τρίτο χρόνο 1’49 πίσω από τον Terranova (ο Αργεντινός είχε να κερδίσει Ειδική Διαδρομή στο Ντακάρ από το 2015, στον αγώνα που τότε είχε διαδρομές στη Λατινική Αμερική) και 43’’ από τον πρωταθλητή του DTM Mattias Ekstrom (πρωτάθλημα τουρισμού Γερμανίας) με συνοδηγό τον Emil Berkvist με το τρίτο Audi RS Q e-tron.
To σουηδικό πλήρωμα στο δεύτερο Ντακάρ της καριέρα του, «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο για την Audi μετά τον ταχύτερο χρόνο που σημείωσαν οι Sainz-Cruz στην 3η Ειδική Διαδρομή.
Και οι Al Attiyah-Βaumel; Κάνοντας μια πολύ σωστά υπολογισμένη Ειδική Διαδρομή χωρίς ρίσκα και κλαταρισμένα ελαστικά το πλήρωμα της Toyota «έγραψε» τον 10ο χρόνο, που σε συνδυασμό με τον χαμένο χρόνο του Loeb, φιγουράρουν στην πρώτη θέση με διαφορά 48’ 54’’ από τον Al Rajhi και 50’ 25’’ από τον Loeb.
Οι Ekstrom-Berkvist με την επίδοσή τους «ανέβηκαν» στην 14η θέση, με τους Sainz-Cruz στην 26η
O αγώνας βρίσκεται στους δρόμου τα μισά που σημαίνει ότι τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει….
Το Σάββατο 8 Ιανουαρίου είναι ημέρα ξεκούρασης και ανασύνταξης, στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας στο Ριάντ.
Ο αγώνας ξεκινάει το 2ο και πιο δύσκολο μέρος την Κυριακή 9 Ιανουαρίου όπου μέχρι τον τερματισμό στη Τζέντα 14 Ιανουαρίου τους περιμένουν 2.000 ακόμα χλμ.
Η διαδρομή της Κυριακής 9 Ιανουαρίου έχει μήκος συνολικά 701 χλμ. από τα οποία τα 402 χλμ. της Ειδικής Διαδρομής.
100 χλμ. από αυτά είναι στους αμμόλοφους.
Από τα δύσκολα λοιπόν ξεκινάει και το 2ο μέρος του φετινού Ντακάρ υπογραμμίζοντας ότι δεν είναι τυχαία η πιο σκληρή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών.