Με αποφασιστικότητα προχωράνε Opel, Peugeot και Citroen στον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους.
Από τον πρώτο κιόλας μήνα του 2022 σταματάνε τη διάθεση των επιβατικών τους βαν με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζινοκινητήρες-πετρελαιοκινητήρες) και διατηρούν μόνο τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Σημειώνεται ότι η απόφαση αυτή αφορά μόνο την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η ταυτόχρονη λήψη της οφείλεται στο γεγονός ότι και οι τρεις εταιρείες ανήκουν στον Όμιλο Stellantis. Αποτελεί ακόμα ένα βήμα προς την πλήρη κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τα στρατηγικά πλάνα των Opel, Peugeot και Citroen.
Υποστηρίζεται ακόμα ότι θα μειωθεί ο μέσος όρος εκπομπών ρύπων της κάθε εταιρείας, ενώ θα διασφαλιστεί το μέλλον των συγκεκριμένων μοντέλων. Παράλληλα διευκρινίζεται ότι οι επαγγελματικές τους εκδόσεις θα συνεχίσουν να προσφέρονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Δείτε ακόμα
Αναλυτικότερα, πλέον μόνο με ρεύμα θα τροφοδοτούνται οι επιβατικές εκδόσεις των Citroen Berlingo, Jumpy, SpaceTourer, τα Peugeot Rifter, Expert, Traveller και τα Opel Combo, Vivaro, Zafira Life.
Όλα αυτά τα μοντέλα είχαν ήδη μπει στην πρίζα, επομένως δε χρειάζεται να αποκτήσουν άμεσα αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Όλα τα επιβατικά βαν συμπαγών και μεσαίου μεγέθους του Ομίλου Stellantis χρησιμοποιούν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία τους έχει χωρητικότητα 50 kWh ή 75 kWh.
Το ερώτημα είναι κατά πόσο η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από τα επιβατικά βαν των Opel, Peugeot και Citroen θα επηρεάσει τις πωλήσεις τους. Το 2021 η εμπορική τους πορεία ήταν αρκετά καλή, όμως στη συντριπτική πλειοψηφία οι πωλήσεις τους αφορούσαν κινητήρες εσωτερικής καύσης.